سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از برنامه‌ریزی برای تبدیل آمفی‌تئاترهای سرای محلات به سالن‌های سینمایی خبر داد.

آمفی تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین، کسری حسنی، سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این خبر و با اشاره به طرح جامع توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران، گفت: تبدیل آمفی‌تئاترهای محلات به سالن‌های سینمایی در مقیاس کوچک، منجر به بهره‌مند شدن تمامی محلات پایتخت از ظرفیت پخش و اکران فیلم می‌شود.

حسنی افزود: به تازگی در نشستی که با رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران (مدیریت محله) برگزار شد، در خصوص انعقاد موافقتنامه دوجانبه برای تبدیل آمفی‌تئاترهای سرای محلات به سالن‌های سینمایی در مقیاس کوچک تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: این امر در راستای اهداف و سیاست‌های مصوب در امور فرهنگی و هنری مبنی بر توسعه، احداث فضاها و مراکز فرهنگی، ورزشی و سینمایی در سطح شهر و ارتقای سطح کمی و کیفی سرانه فضاهای خدماتی شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است. 

به گفته سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، تبدیل آمفی‌تئاترهای سرای محلات به سالن‌های سینمایی منجر به توسعه فیزیکی بناها و فعالیت‌های فرهنگی می‌شود تا شهروندان آشنایی بیشتری با هویت محل زندگی خود پیدا کرده و نسبت به آن احساس تعلق کنند.

وی به برنامه‌های در نظر گرفته شده در این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی ﺿﻮاﺑﻂ و دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ‌ﻫﺎی لازم مربوط به ﺳﺎزﻣﺎن آﺗﺶ‌ﻧﺸﺎﻧﻲ و ﺧﺪﻣﺎت اﻳﻤﻨﻲ در ﻣﻮرد اﻳﻤﻨﻲ ﺳﺎلن‌های سینمایی و تجهیزات فنی در این زمینه رعایت خواهد شد.

کد خبر 560365
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha