«بچه‌گرگ‌های دره سیب» به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر با دریافت چهار پروانه زرین از سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بهترین فیلم جشنواره شد.

بچه‌ گرگ‌های دره سیب

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، پروانه زرین، دیپلم افتخار و جایزه ویژه هیات داوران بخش بین‌الملل (فریدون نجفی)، پروانه زرین، دیپلم افتخار و جایزه بهترین بازیگر بخش سینمای ایران (محمدرضا عالیور)، پروانه زرین، دیپلم افتخار و جایزه بهترین فیلمنامه بخش سینمای ایران (فریدون نجفی) و پروانه زرین، دیپلم افتخار و جایزه بهترین فیلم سینمای ایران (مجید برزگر) به این فیلم تعلق گرفت.

«خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی که در جشنواره فجر جایزه بهترین فیلم را برده بود، رقیب اصلی «بچه‌گرگ‌های دره سیب» بود که موفق به دریافت آن نشد و جایزه بهترین فیلم جشنواره به فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هنرمند خوزستانی اختصاص یافت. این فیلم در منطقه شیمبار استان خوزستان و بخشی از آن در ارتفاعات زردکوه ساخته شده است. سوگل طهماسبی، علیرضا اوسیوند، محمدرضا عالیور، سمیرا بالیپور، امیررضا فرامرزی و حبیب تاجمیری بازیگران خوزستانی «بچه‌گرگ‌های دره سیب» هستند.

کد خبر 559998

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha