آتش‌سوزی کارخانه تجهیزات پزشکی اشراق در استان سمنان با حضور ماموران آتش‌نشانی شهرهای دامغان، کلاته رودبار و دیباج پس از گذشت ۷ ساعت مهار شد.

آتش‌نشانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سعید دربانیان شهردار دیباج افزود: آتش‌سوزی گسترده این کارخانه تولید تجهیزات پزشکی در ساعت ۱۱ صبح امروز به آتش‌نشانی شهرداری دیباج اعلام شد و ماموران به محل اعزام شدند که با توجه به حجم آتش در ادامه اطفای حریق، از نیروهای اعزامی دامغان و شهر کلاته رودبار نیز استفاده شد.

وی ادامه داد: به منظور مهار این آتش در مجموع از ۶ خودرو سبک و سنگین آتش‌نشانی، ۲ کامیون حمل آب و کمک ۳۰ نیروی انسانی استفاده شد. با توجه به امکان حریق مجدد، آتش‌نشانان همچنان در حال فعالیت و ایمن‌سازی محیط هستند تا از وقوع مجدد آتش‌سوزی جلوگیری شود.

شهردار دیباج اظهار کرد: خوشبختانه این آتش‌سوزی آسیب جانی نداشت، اما کلیه انبارها، دستگاه‌ها و قطعات موجود دچار حریق شده است. علت وقوع این آتش‌سوزی در دست بررسی است و پس از اطفای کامل گروه تحقیق اعزام و علت حادثه اعلام می‌شود.

دربانیان تصریح کرد: کارخانه تولیدی اشراق دیباج یکی از کارخانه‌های فعال و شبانه‌روزی منطقه و دارای ۱۴ خط تولید شامل انواع مختلف تجهیزات پزشکی و ۷۴ نیروی کار است.

دیباج با جمعیتی بالغ بر ۵۶۰۰ نفر یکی از شهرهای شهرستان دامغان در استان سمنان است و در ۵۵ کیلومتری شمال شهر دامغان قرار دارد.

کد خبر 559864

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha