آتش‌سوزی کارخانه تجهیزات پزشکی اشراق در استان سمنان با حضور ماموران آتش‌نشانی شهرهای دامغان، کلاته رودبار و دیباج پس از گذشت ۷ ساعت مهار شد.

آتش‌نشانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سعید دربانیان شهردار دیباج افزود: آتش‌سوزی گسترده این کارخانه تولید تجهیزات پزشکی در ساعت ۱۱ صبح امروز به آتش‌نشانی شهرداری دیباج اعلام شد و ماموران به محل اعزام شدند که با توجه به حجم آتش در ادامه اطفای حریق، از نیروهای اعزامی دامغان و شهر کلاته رودبار نیز استفاده شد.

وی ادامه داد: به منظور مهار این آتش در مجموع از ۶ خودرو سبک و سنگین آتش‌نشانی، ۲ کامیون حمل آب و کمک ۳۰ نیروی انسانی استفاده شد. با توجه به امکان حریق مجدد، آتش‌نشانان همچنان در حال فعالیت و ایمن‌سازی محیط هستند تا از وقوع مجدد آتش‌سوزی جلوگیری شود.

شهردار دیباج اظهار کرد: خوشبختانه این آتش‌سوزی آسیب جانی نداشت، اما کلیه انبارها، دستگاه‌ها و قطعات موجود دچار حریق شده است. علت وقوع این آتش‌سوزی در دست بررسی است و پس از اطفای کامل گروه تحقیق اعزام و علت حادثه اعلام می‌شود.

دربانیان تصریح کرد: کارخانه تولیدی اشراق دیباج یکی از کارخانه‌های فعال و شبانه‌روزی منطقه و دارای ۱۴ خط تولید شامل انواع مختلف تجهیزات پزشکی و ۷۴ نیروی کار است.

دیباج با جمعیتی بالغ بر ۵۶۰۰ نفر یکی از شهرهای شهرستان دامغان در استان سمنان است و در ۵۵ کیلومتری شمال شهر دامغان قرار دارد.

کد خبر 559864

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha