مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
۰ نفر

معاون استاندار کرمان از اعمال محدودیت‌های جدید کرونا خبر داد و گفت: تعطیلی مدارس استان تا ۹ آبان ادامه دارد.

دانش آموز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدصادق بصیری در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که با حضور محمدجواد فدایی استاندار برگزار شد، اظهار کرد: جلسه ستاد ملی کرونا امروز سوم آبان با حضور رئیس جمهوری برگزار نشد. جلسات ستاد استانی باید متناظر با جلسات ستاد ملی برگزار شود، با این وجود نیاز بود ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شود. تقاضاها، نامه‌ها و درخواست‌های زیادی وجود داشت، به‌همین دلیل جلسات کوچکتری در کمیته‌های این ستاد برگزار و مصوبات آن پیگیری شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان افزود: در ستاد ملی کرونا ۲۴ نفر حضور دارند اما در ستاد استانی حدود ۴۸ نفر شرکت می‌کردند که غربالگری شد تا جلسات زیاد شلوغ نشود. امروز سوم آبان در ارتباط با حضور خبرنگاران از ابتدای جلسه یا فقط انتهای جلسه و بیان مصوبات جلسات تصمیم‌گیری می‌شود. دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و مراکز آموزشی استان کرمان هم تعطیل شده و آموزش‌ها غیر حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. مدارس استان کرمان تا ۹ آبان غیر حضوری است.

بصیری با اشاره به اینکه باشگاه‌های ورزشی و نماز جمعه تعطیل می‌شوند و ستاد ملی کرونا این مجوز را داده است، اظهار کرد: تالارهایی که استانداردهای لازم را برای برگزاری مراسم عروسی ندارند تعطیل می‌شوند و تالارهایی که امکان برگزاری وجود دارد باید با محدودیت و ۳۰ درصد ظرفیت مراسم را برگزار کنند.

کد خبر 559781

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha