مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف هزار و ۵۸۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

بیت کوین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس‌، سردار عزیزالله ملکی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک شرکت تولیدی در شهرستان رشت، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از شناسایی شرکت مورد نظر، تحقیقات را به صورت نامحسوس آغاز کردند اظهار داشت: با اقدامات پلیسی صورت گرفته صحت خبر دریافتی محرز و ماموران آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند. در بازرسی از این شرکت صنعتی متروک، هزار و ۵۸۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و دو دستگاه لپ‌تاپ کشف و ۴ نفر دستگیر شدند. ارزش تقریبی دستگاه‌ها ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر عزم جدی پلیس در مبارزه هدفمند با قاچاق انواع کالا و ارز، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این قبیل جرائم در سطح جامعه از طریق تماس با سامانه ۱۱۰، موضوع را برای برخورد با سودجویان عرصه اقتصادی کشور به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 559778

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha