مستند کوتاه «عبور از مه» به کارگردانی امیرعلی میردریکوند، فیلمساز اندیمشکی جایزه بهترین فیلم بخش مستند را از پنجمین دوره جشنواره UNO SGUARDO RARO ایتالیا دریافت کرد.

مستند كوتاه عبور از مه

به گزارش همشهری آنلاین، این جشنواره در بخش‌های ملی و بین‌المللی با حضور فیلم‌هایی از کشورهای ایران، ایتالیا، فرانسه، آلمان، هلند، امریکا، ترکیه، یونان، هند، اسپانیا و... از ۱۸ تا ۲۸ سپتامبر به صورت آنلاین در شهر رم برگزار شد. اختتامیه این رویداد هم زنده از تلویزیون ایتالیا روی آنتن رفت و فیلمسازان ایتالیایی با رعایت کردن موارد بهداشتی در آن حضور داشتند.

میردریکوند در صحبت‌های خود پس از دریافت آنلاین جایزه بهترین فیلم مستند که همراه با ترجمه ایتالیایی پخش شد، ضمن اشاره به محبوب بودن مردم ایتالیا نزد ایرانیان و تشکر از عوامل جشنواره، موفقیت فیلم خود را به مردم شهرستان اندیمشک تقدیم کرد. «عبور از مه» برشی از زندگی خانواده آقای صفر دریکوندنسب است که زندگی‌اش را با دختر معلول و محبوبشان آرزو به تصویر کشیده است.

امیرعلی میردریکوند تهیه‌کننده و کارگردان، احمد طلوعی‌فر تصویربردار، صادق پدیدار صدابردار، مسعود محمدی تدوینگر، علی حاجیوند عکاس، عزیزاله میردریکوند مدیر تولید و رحیم واعظی مترجم عوامل تولید مستند کوتاه «عبور از مه» هستند.

کد خبر 559610

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha