رئیس جمهوری آمریکا ساعتی پس از پایان دومین و آخرین مناظره انتخاباتی با جو بایدن در بازگشت به کاخ سفید اعلام کرد روز شنبه در ایالت فلوریدا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کند و به خودش رای می‌دهد.

ترامپ و ملانيا در كاخ سفيد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌پی، دانلد ترامپ که به نظر می‌رسد چندان از نتیجه مناظره با رقیب دموکرات خشنود نیست، به سرزمین مادری خود فلوریدا می‌رود تا در یک گردهمایی تبلیغاتی شرکت کند. او شب را در عمارت شخصی مارئه‌لاگو در پالم بیچ می‌ماند و روز شنبه پیش از رفتن به ایالت‌های شمالی، رای می‌دهد. 

ترامپ پیش‌تر به هواداران خود توصیه کرده بود برای پایین آوردن احتمال تقلب شخصا در مراکز رای‌گیری حضور یابند و در انتخابات شرکت کنند. حالا هم به نظر می‌رسد خودش نخستین کسی است که به توصیه خودش عمل می‌کند و شخصا برای رای دادن حاضر می‌شود. هر چند او در گذشته رای دادن پستی را هم تجربه کرده بود. همزمان با رای دادن زودهنگام ترامپ در پالم بیچ، ۱۲۰ کیلومتر آن‌سوتر در میامی باراک اوباما در برنامه تبلیغاتی بایدن شرکت می‌کند.

رئیس جمهوری آمریکا پس از شرکت کردن در مناظره انتخاباتی در دانشگاه بلمونت در شهر نشویل ایالت تنسی، همراه همسرش ملانیا به واشنگتن دی‌سی بازگشت و تصویر اندکی پس از بیرون آمدن آنها را از بالگرد اختصاصی روی چمن‌های کاخ سفید نشان می‌دهد.

کد خبر 559597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha