دو روز پس از ضرب و شتم خونین دختر آبادانی توسط ۲ زن در منطقه «بریم» آبادان و انتشار ویدئوی آن در شبکه‌های اجتماعی، حالا دختر جوان در ویدئویی تازه عنوان کرده که زیر نظر پزشک مغز و اعصاب است و زمانی که مقابل خانه مرد رفته تا با او و همسرش درباره «موضوعاتی» صحبت کند، حالت طبیعی نداشته است.

دختر آبادانی

به گزارش همشهری آنلاین، روز ۳۰ مهر ویدئوی دلخراشی از دختری منتشر شد که به دست ۲ زن در منطقه بریم آبادان کتک خورده و صورتش خونین است و رمق حرف‌زدن ندارد و با این حال توسط ۲ زن روی زمین نگه داشته شده تا فرار نکند. در این شرایط یکی از زن‌ها دست او را محکم در دست‌های خود نگه داشته و دیگری، موهای او را سفت در مشت گرفته و یک بار نیز محکم با دست بر سر و صورت دختر می‌کوبد و با این کار نشان می‌دهد که وجودش لبریز از خشم است.

ویدئوی ضرب و شتم دختر آبادانی اولین‌بار توسط یک روزنامه‌نگار خوزستانی در توییتر منتشر شد. این روزنامه‌نگار همراه انتشار ویدئو نوشت که «‏به این دختر توسط [یک فرد] در آبادان تجاوز شده و باردار شده، وقتی رفته منزل آن شخص و اعتراض کرده و صدایش را بلند کرده، خانواده آن فرد با کمک کارمندان حراست پالایشگاه آبادان، این بلا را بر سر دختر آورده‌اند ... .» این ویدئو موجی از خشم و انتقاد کاربران را به دنبال داشته است و آنها اصرار داشته‌اند که قوه قضاییه هرچه زودتر به موضوع ورود کرده و اجازه ندهد هرکس به دلخواه خود قانون‌شکنی کند و نزاع و درگیری راه بیندازد و مجازات نیز نشود. خشم کاربران غیر از ۲ زنی که هم‌جنس خود را به طرز فجیعی کتک زده اند و به او رحم نمی‌کنند، متوجه نگهبان حراست پالایشگاه نفت نیز هست که جلوی دوربین، پای خود را روی سینه دختر می‌گذارد و چند ثانیه در همان حالت می‌ایستد و سپس خم می‌شود و با دست، بخشی از بدن دختر را لمس می‌کند.

انتشار این خبر باعث شد که تمام افراد حاضر در ویدئو توسط پلیس آبادان بازداشت شوند و البته برخی از آنها با قرار وثیقه آزاد شدند. حتی نگهبانی که عمل منافی اخلاق انجام داده و بدن دختر را لمس کرده بود. در این میان مصاحبه ای تصویری با دادستان آبادان انجام شد که وی در آن تاکید می کند موضوع دختر و مرد بر سر اختلافات خانوادگی بوده و چیز دیگری نبوده است. در این میان عده ای از کاربران تصاویری از مردی که دختر به سراغش رفته بود، منتشر کردند و نوشتند که او سرپرست حمل و نقل پالایشگاه آبادان است و موضوع تجاوز صحت دارد. نه اختلافات خانوادگی. برخی نیز نوشته اند که مرد یادشده، سرپرست فضای سبز پالایشگاه آبادان است.

پس از انتشار ویدئوی درگیری خونین، محمدجعفر منتظری ‌دادستان کل کشور نیز در تماس تلفنی با ‌دادستان مرکز خوزستان‌، دستور پیگیری فوری ‌ضرب‌وشتم زن جوان را صادر کرد. منتظری پس از مشاهد فیلم منتشرشده در فضای مجازی، در تماسی تلفنی ‌با ‌دادستان مرکز خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌را صادر کرد و گفت: نتیجه سریع برای پیگیری بعدی به دادستانی اعلام شود. 

اما چند ساعت پس از انتشار ویدئوی ضرب و شتم در شبکه های اجتماعی، صداوسیما نیز خبر کتک‌خوردن دختر آبادانی را با تصویری محوشده نشان داد. دختر در این ویدئو می‌گوید که خبر «تجاوز و بارداربودن» او از مردی که دم خانه‌اش رفته، صحت ندارد و رسانه‌های خارجی حق ندارند در کار او دخالت کنند و قرار است او شکایت خود را از طریق قانونی پیگیری کند.

امروز ۲ آبان نیز ویدئوی دیگری از دختر جوان منتشر شده که سایت «راه دانا» با او مصاحبه کرده است. دختر در این ویدئو اظهار می کند که به بیماری مغزو اعصاب دچار است و زمانی که به در خانه مرد رفته، در حالت طبیعی قرار نداشته است. پدر دختر نیز در مصاحبه ای با راه دانا بیماری او را تایید می کند و می گوید او پرونده پزشکی دارد و مدت زیادی است که دارو مصرف می کند و با آن که دارو مصرف می کند، همچنان عصبی است و آن روز نیز با عصبانیت مقابل خانه مرد مذکور رفته است. گزارشگر از مردی که گفته می شود پدر دختر است، می پرسد نزاع بر سر اختلافات خانوادگی بوده است؟ و مرد جواب می دهد: «بله، اختلاف بین خودشان بوده است.» خود دختر در هیچ یک از ویدئوهای منتشرشده اشاره ای به علت رفتن به خانه مرد و درگیری نمی‌کند و تنها روی کلمه ـ«موضوعات» تاکید می‌کند و می‌گوید: «رفتم که جلوی خودشان و همسرشان بگویم موضوعات را.»

در این بین صداوسیمای آبادان نیز فیلمی را از اعضای خانواده این مرد و خانه او منتشر کرده است. در این فیلم یک زن که به نظر می‌رسد همسر مرد است، می‌گوید که دختر جوان با «شوکر، کارد و اسید و تینر» به خانه آنها رفته و خواسته که به او پول و طلا بدهند. زن همچنین می گوید که این دختر ابتدا چاقو را زیر گردن یکی از پسرانش گذاشته، بعد زیر گردن دخترش و بعد زیر گردن خود او. اما دختر در ویدئوی اول گفته که فقط کاتر همراه داشته و جلوی در خانه مرد از آن استفاده و با آن دست پسر خانواده را بریده است.

هنوز معلوم نیست که نزاع دختر آبادانی با ۲ زن بر سر چه «موضوعاتی» بوده است، مقصر اصلی کدام یک از ظرفین بوده است، دختر با چه انگیزه‌ای سراغ خانه مردی رفته که عامل درگیری خونین بوده است، مردی که گفته می شود نزاع به خاطر وی صورت گرفته، چه کسی بوده و دقیقا چه سمتی دارد، چرا دختر در ویدئو خود را متهم به بیماری مغزو اعصاب کرده و پدرش نیز این موضوع را تایید می‌کند و ده‌ها سوال دیگر. اما باید منتظر ماند و دید قوه قضاییه چگونه این پرونده را به پیش می‌برد و درباره مقصران چه مجازاتی در نظر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید؛

کد خبر 559589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha