یکی از مهم‌ترین حاشیه‌های مربوط به مناظره دوم و پایانی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درست در ثانیه‌های آخر و لحظه پایین آمدن نامزدها از صحنه رخ داد.

مناظره دوم ترامپ و بايدن

به گزارش همشهری آنلاین، ملانیا ترامپ که پیش‌تر هم بارها نشان داده بود دوست ندارد دستش را در دست همسر پرحاشیه و جنجالی خود بگذارد، بامداد امروز در پایان مناظره دانلد ترامپ با جوزف بایدن روی صحنه رفت. پس از آنکه همسران دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه چند ثانیه کنار آنها ایستادند، در لحظه پایان آمدن ملانیا بدون توجه به اینکه صدها دوربین و میلیون‌ها بیننده دارند صحنه را می‌بینند دست خود را از دست ترامپ بیرون کشید.

رئیس جمهوری آمریکا هم که انگار این رفتارهای ملانیا برایش عادی نمی‌شود، با دست ضربه‌ای به همسر خود می‌زند و بدون توجه پشت سر او از صحنه پایین می‌آید. در سوی دیگر صحنه، جیل بایدن همسرش را در آغوش می‌کشد و جو پس از خوش و بش کردن با کریستن ولکر، مجری برنامه پشت سر جیل صحنه را ترک می‌کند.

از سوی دیگر، هواداران ترامپ که به نظر می‌رسد از پیروز نشدن نامزد محبوب خود در مناظره ناراحتند، تیر انتقادها را سمت مجری برنامه گرفته و او را به سوگیری متهم کرده‌اند. آنها معتقدند خانم ولکر سخنان ترامپ را ۲۲ بار بیش از بایدن قطع کرده و به همین دلیل عملکردش عادلانه نبوده است.

کد خبر 559579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha