آماده نبودن کنارگذر غربی مهران باعث تردد کامیون‌های صادراتی از داخل شهر به طرف مرز شده و گلایه شهروندان و خسارت به زیرساخت‌های شهر را در پی داشته است.

ترانزیت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی از داخل شهر مهران به طرف مرز مهران تردد می‌کنند، تردد این میزان کامیون در طول روز باعث مشکلات زیادی برای شهروندان مهرانی و همچنین خسارت به زیرساخت‌های شهر شده است.

در حال حاضر، ۲ کنارگذر غربی و شرقی شهر مهران نیز برای تردد وجود دارد، اما طبق گفته مسئولان کمربند غربی شهر مهران هنوز آماده تردد نیست. تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی علاوه بر خسارت به جاده‌های داخل شهر مهران در طول شبانه‌روز و داشتن سر و صدای زیاد باعث مشکلات زیادی برای مردم این شهر شده است.

آلودگی‌های فراوان کامیون‌ها برای شهر مهران

یکی از شهروندان مهرانی اظهار کرد: تردد کامیون‌ها در داخل شهر مهران در طول شبانه‌روز همراه با آلودگی‌های فراوانش باعث مشکلات زیادی برای مردم شده است.

امید عالمی بیان کرد: تمام آسفالت‌های داخل شهر مهران به دلیل عبور و مرور این کامیون‌ها خراب شده و شهر مهران را زشت کرده است. در طول روز نیز تردد این کامیون‌ها باعث ترافیک شهری در مهران می‌شود.

خسارت‌های تردد کامیون‌ها به زیرساخت‌های شهری مهران

شهردار مهران نیز اظهار کرد: روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کامیون کالا از داخل شهر مهران تردد می‌کنند که باعث خسارت‌های فراوان به زیرساخت‌های شهری مهران شده است.

حجت‌الله نصیری‌پور افزود: از مسئولان استانی و شهرستانی تقاضا داریم زمینه تردد و عبور و مرور این کامیون‌ها در کمربندی‌های غربی و شرقی به سمت مرز مهران را فراهم کنند.

کنارگذر غربی شهر مهران آماده نیست

فرماندار مهران نیز در این باره اظهار کرد: فعلاً چاره‌ای جز تردد کامیون‌های کالاهای صادراتی از داخل شهر مهران به سمت مرز نداریم. اسد قاسمی با اشاره به اینکه تردد کامیون‌ها از داخل شهر به دلیل آماده نبودن کنارگذر غربی شهر مهران است افزود: بعد از آماده شدن کنارگذر مهران بسیاری از مشکلات در مورد تردد کامیون‌ها حل می‌شود.

با توجه به روند افزایش تردد کامیون در مسیر داخل شهر مهران، علاوه بر ترافیک و آلودگی و خسارت به زیرساخت‌های شهری، خطر وقوع تصادف برای مردم نیز بیشتر شده است. انتظار می‌رود مسئولان استانی و شهرستانی هرچه سریع‌تر مشکلات کنارگذر غربی شهر مهران را برای تردد کامیون‌ها به مرز مهران حل کنند.

کد خبر 559548

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha