شهردار منطقه ۳ تهران از پیشرفت ۷۸ درصدی عملیات احداث مجموعه باغ شاعران خبر داد و گفت: این مجموعه در سال جاری برای استفاده فرهنگ دوستان به بهره‌برداری می‌رسد.

باغ شاعران

به گزارش همشهری آنلاین، احمد تواهن شهردار منطقه ۳ تهران در حاشیه بازدید از پروژه احداث مجموعه باغ شاعران، گفت: ساختمان فرهنگی در حال ساخت مجموعه باغ شاعران با ۷۸ درصد پیشرفت در حال حاضر در مرحله تکمیل بنا است.

وی افزود: این مجموعه در سه طبقه و متراژی بالغ بر ۲۲۰ متر مربع جهت استفاده فرهنگ‌دوستان در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه ۳ تهران همچنین در بازدید از سوله‌های بحران این منطقه، در خصوص تجهیز وسایل و ادوات مورد نیاز امدادرسانی و خدمات‌رسانی به شهروندان در مواقع اضطراری تاکید کرد.

وی همچنین با حضور در محل اجرای طرح پارکینگ فرامنطقه‌ای پردیس سینمایی ملت واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ابتدای بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

تواهن گفت: پارکینگ طبقاتی نیایش، با مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و در ۹ طبقه زیرزمین با ظرفیت هزار و ۲۷۸ خودرو در حال ساخت است و دو طبقه تجاری هم در تراز مثبت یک دارد.

شهردار منطقه ۳ تهران با اشاره به اینکه عملیات ساخت این پارکینگ از سال ۱۳۹۳ آغاز شده است، خاطرنشان کرد: با تکمیل و بهره‌برداری این پارکینگ، مشکل پارک خودرو شهروندان در محوطه بوستان ملت، بیمارستان شهید رجایی و پردیس سینمایی ملت به حداقل خواهد رسید.

کد خبر 559540
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha