لیونل مسی در مصاحبۀ جدید خود برای کریستیانو رونالدو آرزوی سلامتی کرد و ال‌کلاسیکوهایی که فوق‌ ستاره پرتغالی در آن‌ها حضور داشت را وِیژه خواند.

لیونل مسی بارسلونا

به گزارش همشهری انلاین  در سال ۲۰۰۹ و پس از مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در برنابئو با انتقال ۹۴ میلیون یورویی که در آن مقطع باعث شد ستاره پرتگالی به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال شناخته شود، شاید جذاب‌ترین رقابت تاریخ فوتبال بین رونالدو و مسی در لباس ۲ دشمن قدیمی یعنی بارسلونا و رئال مادرید آغاز شد.

رقابت شدید و جذاب بین مسی و رونالدو تنها مختص به عملکرد تیمی نبود و وجود هر یک انگیزه فراوانی به دیگری می داد بطوریکه بارها شاهد بلافاصله پس از درخشش یکی از این ۲ فوق ستاره، آن یکی نیز نمایش درخشانی از خود ارائه می داد. در همه محافل فوتبالی، از ال‌کلاسیکو و لیگ قهرمانان تا مراسم دریافت جوایز فردی بارها شاهد ثبت شدن تصویر این ۲ بازیکن بزرگ کنار هم بودیم.

رونالدو و مسی اما در فصل ۲۰۱۸ راه‌های شان جدا شد و فوق‌ ستاره پرتغالی راهی یوونتوس  شد تا مسی در لالیگا تنها بماند و ال‌کلاسیکو جذابیت کمتری نسبت به گذشته داشته باشد.

فردا  بار دیگر شاهد ال‌کلاسیکو خواهیم بود و دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت، دیداری که باز هم روزهای درخشان رونالدو را مقابل چشمان رئالی‌ها خواهد آورد.

لیونل مسی در گفت‌و گو با DAZN، ضمن آرزوی بهبودی به رونالدو، مدعی شد که دیدارها برابر رونالدو فوق‌العاده بوده و دلش برای آن روزها تنگ شده است.

وی گفت: وقتی رونالدو در رئال مادرید حضور داشت، شاهد دیدارهای خاص‌تری بودیم. بازی با رئال همیشه جذاب و ویژه است اما با حضور رونالدو  این جذابیت بیشتر می‌شد. خوب این روزها حالا گذشته و باید به زمان حال فکر کنیم. من امیدوارم رونالدو زودتر بهبود پیدا کند و در برابر ما قرار گیرد زیرا تقابل با او همیشه خاص  است.

    مسی در مورد ال‌کلاسیکو گفت: بارسا و رئال دو باشگاه بزرگ دنیا اند و همیشه با هم رقابت بسیار فشرده و تنگاتنگ داشته اند. هواداران دو تیم و سایر باشگاه‌ها از این دیدار لذت می‌برند و خوشحال می‌شوند. این لذت و هیجان در گذشته با حضور رونالدو بیشتر بود و رقابت ما که ساده و آسان هم نبود، برای هر ما بسیار مفید بود و سبب پیشرفت ما می‌شد. امیدوارم در آینده دوباره چنین لذتی را به هواداران هدیه دهیم.

    ‌این در حالی‌ست که احتمال حضور رونالدو در بازی برابر بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، بسیار کمرنگ است زیرا این بازیکن به ویروس کرونا مبتلا است.

براساس قوانین یوفا، اگر بازیکنی یک هفته قبل از بازی آزمایش کرونایش منفی نباشد، نمی‌تواند در یک بازی به میدان برود و در حال حاضر ۶ روز به تقابل بارسا و یوونتوس باقی مانده و هنوز آزمایش رونالدو مثبت است.

کد خبر 559527

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha