رییس سازمان هواپیمایی کشور، ۲ مجوز پروازی یکی از شرکت‌های هواپیمایی را به دلیل رعایت نکردن تهویه مناسب هوا در کابین هواپیما و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، لغو کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تورج دهقانی زنگنه معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری امروز در بازدید از کابین هواپیماهای پروازهای خروجی فرودگاه مهرآباد، ۲ مجوز پرواز یکی از شرکت‌های هواپیمایی مورد بازدید به دلیل رعایت نکردن تهویه مناسب هوا در کابین هواپیما لغو شد.

شرکت‌های هواپیمایی براساس مصوبه ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری موظف به فعال بودن سیستم تهویه هواپیما بر روی زمین در زمان پذیرش مسافر هستند.

زنگنه در جریان بازدید از کانترها و مراحل پذیرش مسافر در ترمینال‌های ۱ و ۲، ایرساید، اتوبوس‌ها و رمپ فرودگاه مهرآباد و همچنین پروازهای در حال انجام برخی شرکت‌های هواپیمایی، اعلام کرد: بازدید میدانی صبح امروز به منظور اطمینان از رعایت دستورالعمل پذیرش حداکثر ۶۰ درصدی مسافر در هواپیماها و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده به شرکت‌های هواپیمایی صورت گرفت و شرکت‌ها تا زمانی که این دستورالعمل از سوی وزارت بهداشت ملغی نشود، ملزم به رعایت آن هستند و سازمان هواپیمایی کشوری نیز نظارت جدی خواهد داشت.

کد خبر 559515

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha