سارا فلاحی، نماینده ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در نشست علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی نطقی آتشین ایراد کرد که بازتاب بسیاری در رسانه ها داشت. ویدئوی این نطق را ببینید.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خانه ملت، سارا فلاحی در نطق میان دستور خود گفت:سلام بر مادران سرزمینم  که همواره در طول تاریخ این سرزمین، سرداران شجاعی را در دامان خود پرورش داده اند؛ از آریوبرزن تا سردار شجاع ایران و جهان اسلام قاسم سلیمانی .هرچند برخی سیاستمداران بی مقدار قدرشان را ندانستند،هر چند که این سیاستمداران با نَفس بد فرمای خود ،با بی کفایتی گرای شهادتشان را دادند.

برخی از مسولین سکوت مردم را رضایت فرض می کنند

وی خطاب به مردم ادامه داد: برادران و خواهران عزیزم؛ همیشه آنانی که باید بدانند و بفهمند سکوت شما را سرشار از ناگفته ها نمی دانند؛ بلکه گاهی این سکوت را نشانه رضایت فرض می‌کنند. رضایت برلجام گسیختگی بازار  و اقتصاد این سرزمین.

نماینده مردم ایلام در مجلس در ادامه افزود: امروز سکوت ما خیانت است به ۱۵ نوجوانی که در سال ۶۵ در زمین فوتبال چوار به خاک و خون کشیده شدند؛خیانت است به حماسه سازان تنگه کوشگ، میمک، قاضیانی، خرمشهر ،نفتشهر ،سومار و کردستان .به والله قسم ،امروز دشمن هیچ برنامه‌ای برای ساقط کردن اقتصاد و سیاست ما ندارد، جز آن که چشمش را به  اشتباهات درونی و استراتژیک ما دوخته است.

دشمن خارجی به ما نگفته است پراید بُنجل ۷ میلیونی را صدو سی میلیون بفروشیم و کک وجدان هیچ کسی گزیده نشود

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و شیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:بنده طرفدار توهم تئوری توطئه نیستم ؛اما معتقد هستم امروز کاسه ای زیر نیم کاسه است که برخی خدمات این نظام و انقلاب را در پستوهای بی کفایتی خود به اسارت گرفته اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دشمن، دشمن است و کارش دشمنی است، تاکید کرد:کجا دشمن خارجی به ما گفته است پراید بُنجل ۷ میلیونی را ۱۳۰۰۰۰۰۰۰ بفروشیم و کک وجدان هیچ کسی گزیده نشود. کدام دشمن خارجی ما گفته است که فرزندان برخی مسئولین رده بالای این مملکت به مراکز جاسوس پروری انگلیس، آمریکا و کانادا بروند؛ سبک زندگی شان عوض شود ، باورهایشان عوض شود و بعد به عنوان سفیران دشمن برگردند و دوباره با رانت پدرانشان در فضای سیاسی و اقتصادی این سرزمین جاخوش کنند؟ پدرانشان اینجا مرگ بر آمریکا بگویند و فرزندانشان آنجا به ریش این مملکت بخندند.

فلاحی در ادامه افزود: کجا دشمن خارجی ما گفته است که بورس را به قتلگاه سرمایه های مردم تبدیل کنیم ؟کجا دشمن خارجی به ما گفته است که شعبان بی مخ هایی را به جان اقتصاد این سرزمین بیاندازیم و هر روز یک کودتای جدید علیه اقتصاد این مردم ارائه می دهند.کجا دشمن خارجی به ما گفته است که چشم بر خون شهدا و خدمات این نظام و این انقلاب بسته شود و مردم نسبت به آینده خود ناامید شوند؟

طرح های فاقد اولویت را کنار گذاشته و به  سفره‌های مردم توجه کنیم

وی مطرح کرد: برادران و خواهران؛ قانون مصوب کنیم، طرح های فاقد اولویت را کنار بگذاریم ،به  سفره‌های مردم ، اقتصاد معیشت به خطر افتاده مردم توجه بکنیم ،ضرب‌الاجل مشخص کنیم. روش کمیسیون داری را عوض کنیم ،نگذاریم وزیری بیاید و بگوید و برود و او را به خیر و ما را به بی خیالی. اجازه ندهیم که این گزاره غلط در میان ما جا بیفتد که ۸ ماه مانده ،بگذاریم و برود.

مردم مهمترین پاسداران گفتمان انقلاب اسلامی هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: در این ۸ ماه اگر شجاعانه کار بکنیم،اگر طلبکارانه وکارشناسانه کار کنیم می‌توانیم این سرزمین را ۸ سال و ۸۰ سال  جلو ببریم. اما اگر کار نکنیم ؛تک تک ثانیه های این هشت ماهی که به پایان دولت مانده است،فجایع بسیاری اتفاق خواهد افتاد.

عضو فراکسیون محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه ی ما مسئولین ،در یک کشتی هستیم و همه ما سکان داریم و مسئولیت داریم در قبال مردمی که امروز چشم امیدشان به این مجلس است. مردم مهمترین پاسداران گفتمان انقلاب اسلامی هستند و هر کسی این مردم را ناامید کند، خائن است و باید مسیر یکه تازی اش بسته شود

کد خبر 559490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1313
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بنده ی خدا IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    28 1
    ماشاالله به غیرتت شیر زن ایرانی