مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از کشف ۷۱۳ کیلو و ۹۳۴ گرم انواع مواد مخدر در یک سال گذشته تاکنون در این شهرستان استان البرز خبر داد.

بیژن جنتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ بیژن جنتی افزود: این مقدار مواد مخدر شامل ۶۵۱ کیلو تریاک، ۲۸ کیلو گرم هروئین، هفت کیلو و ۵۰۰ گرم مرفین، هشت کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش، ۱۸ کیلوگرم سایر مواد مخدر است.

وی با اشاره به اینکه ۶ باند بزرگ مواد مخدر در این مدت در شهرستان فردیس متلاشی شده است، اظهار کرد: در این مدت ۵۰ قاچاقچی، ۴۶۸ خرده فروش مواد مخدر و در مجموع  یک هزار و ۵۲۴ نفر دستگیر شدند. از سال گذشته تاکنون ۱۳۱ هزار و ۴۲۳  گزارش‌های مردمی مربوط به پلیس ۱۱۰ منجر به عملیات شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: حساسیت این موضوع باعث شده تا پلیس خود را سرباز ولایت بداند و نسبت به فضای مجازی حساسیت بیشتری داشته باشد که پلیس فتا در این زمینه موفقیت‌های بسیار خوبی داشته است.

 جنتی افزود: برخورد با صفحات متخلف ۵۷۵ مورد، ۸۰۰ کانال و گروه‌هایی که در سطح کشور و شهرستان فعالیت دارند، پلیس فتا فردیس رصد می‌کند. درصد وقوع کشفیات ۱۱۶ درصد است، ۱۸ پرونده ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و در این رابطه ۳۸۳ نفر دستگیر شدند.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

کد خبر 559335

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha