پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
۰ نفر

زین الدین زیدان بعد از شکست خانگی امروز رئال برابر شاختار از شاگردانش دفاع کرد.

زیدان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه"، رئال مادرید امشب در ورزشگاه دی استفانو با نتیجه ۲-۳ مغلوب شاختار دونتسک شد تا شروعی بد در لیگ قهرمانان داشته باشد. این دومین باخت متوالی رئال به فاصله سه روز بود. رئال در نیمه اول سه گل دریافت کرد و گل های نیمه دوم لوکا مودریچ و وینیسیوس برای فرار از شکست کفایت نمی کرد.

زین الدین زیدان مربی رئال در پایان بازی گفت: «روزهای بدی را پشت سر می گذاریم. به خصوص در نیمه اول تیم را در زمین ندیدم. بازیکنان در زمین هستند و می دوند و زمانی که چنین شروعی ضعیفی در بازی دارید، مقصر قطعا مربی است و تصمیمات من باعث این اتفاق شد.

حداقل توانستیم در نیمه دوم واکنش نشان دهیم و دو گل بزنیم و به زدن گل تساوی هم نزدیک شدیم. بازیکنانم شایسته این باخت نبودند. اینها قهرمان لالیگا هستند و این نتیجه آزارم می دهد. من مقصر این ناکامی هستم و باید به دنبال راه حل باشم. رئال نباید هرگز اینگونه در خانه شکست بخورد.»

وی افزود: «اطمینان و اعتماد به نفس لازم را نداشتیم. بازی ها را خوب شروع نمی کنیم و الان در مقطع دشواری قرار داریم. نیمه دوم واکنش نشان دادیم و بازیکنان نشان دادند که انگیزه لازم را دارند ولی در نهایت نتوانستیم کار را به تساوی بکشانیم. باید این شکست را آنالیز کرده و به دنبال راه حل باشیم.»

زیدان گفت: «به دلیل فشردگی بازی ها به چند بازیکن استراحت دادم. آنها اصلا فرصت استراحت نداشتند. هر سه روز بازی داریم و باید از سیستم چرخشی استفاده کرد. البته این توجیهی برای شکست نیست. باید شرایط تیم را عوض کرده و به مسیر برد برگردیم. این توانایی را در خودم می بینم اما فرصت کمی تا بازی بعدی داریم.»

وی در مورد ال کلاسیکو بیان کرد: «ببینیم چه می شود. ابتدا باید بازی با شاختار را مرور کنیم و سپس برای بازی بعدی مهیا شویم. شنبه سریع می آید و خواهیم دید.»

کد خبر 559272

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha