مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

۱۲ واحد قهوه‌خانه متخلف که نسبت به عرضه قلیان اقدام می‌کردند، بسته شد.

قهوه خانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدعباس میری، رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین روز چهارشنبه ۳۰ مهر گفت: ۱۲ واحد قهوه‌خانه متخلف که نسبت به عرضه قلیان اقدام می‌کردند، پلمب شد. بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در زمان پیک سوم شیوع ویروس کرونا، قهوه‌خانه‌ها و کافه‌های اجازه فعالیت نداشته و عرضه قلیان به مشتریان ممنوع است.

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ورامین به طور مستمر و با حضور در مناطق مختلف شهرستان، فعالیت قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراها را مورد بررسی قرار داده و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت، به دلیل تذکرات ارائه شده از قبل و آگاه متصدیان نسبت به ممنوع بودن عرضه قلیان، با آنان برخورد کرده و واحدهای متخلف را پلمب می‌کنند. طی هفته گذشته ۱۲ قهوه خانه و قلیان‌سرا را که به فعالیت غیرقانونی خود ادامه می‌دادند شناسایی و آن‌ها راپلمب شد.

میری ادامه داد: اصناف شهرستان ورامین از نخستین روز اعلام شیوع ویروس کرونا در سال گذشته تا کنون، با همکاری مستقیم با ستاد کرونا شهرستان، تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و کمترین میزان تخلف در این حوزه صورت گرفته است. هم اکنون فعالیت تمامی تالارهای پذیرایی ورامین به دلیل ممانعت از اجتماع مردم تعطیل است و هیچ‌گونه مراسم ترحیم و یا عروسی در این اماکن برگزار نمی‌شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد خبر 559189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha