نحوه جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس این شائبه را ایجاد کرده بود که ستاره فصل قبل پرسپولیس نمی‌خواهد این باشگاه از انتقالش به قطر سهمی ببرد.

رسول پناه

به گزارش همشهری آنلاین بعد از جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس انتقادات زیادی علیه این بازیکن به دلیل نحوه ترک کردن این تیم صورت گرفت. ترابی که به دلیل کسری ۷درصدی در پرداختی‌ها موفق شد قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کند راهی قطر شد تا فصل آینده را در العربی به فوتبال خود ادامه دهد.

موضوعی که باعث شد تا مدیریت رسول پناه در پرسپولیس به شدت زیر سوال برود. چرا که سرخ‌ها با پرداخت باقی مانده مطالبات ترابی می‌توانستند از فسخ یکطرفه ترابی جلوگیری کنند. حالا و بعد از فروکش کردن جنجال انتقال ترابی به قطر رسول‌پناه در فایل صوتی که از او منتشر شده اعلام کرده که ترابی قرار است ۴۰۰هزار دلار(رقمی معادل۱۱ میلیارد تومان) به پرسپولیس پرداخت کند.

طبق قراردادی که گرشاسبی با مهدی ترابی بسته بود ستاره فصل قبل سرخ‌ها برای جدایی از این تیم باید ۳۵درصد از مبلغ قرارداد جدید خود را به پرسپولیس پرداخت می‌کرد. رقمی معادل ۴۰۰هزار دلار که ترابی در تماس با رسول پناه اعلام کرده این مبلغ را به باشگاه پرداخت خواهد کرد.  باید دید این رقم کی و چگونه از سوی بازیکن سابق پرسپولیس پرداخت خواهد شد تا به نوعی او که ستاره محبوب سرخ‌ها بود کمی از آب رفته را به جوی برگرداند. بازیکنی که نحوه جدایی‌اش را بسیاری به سهم نبردن پرسپولیس از این انتقال مرتبط می‌دانستند اما حالا ترابی تصمیم گرفته تا مبلغ رضایت‌نامه‌اش را به باشگاه پرداخت کند.

کد خبر 559150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha