چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
۰ نفر

بازار سهام امروز چهارشنبه ۳۰ مهرماه در ابتدای معاملات صعودی آغاز به کار کرد و شاخص کل رقم یک میلیون و ۴۳۱ هزار واحد را لمس کرد اما در ادامه معاملات روندی نزولی در پیش گرفت و منفی به کار خود پایان داد. در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت ۷ هزار و ۵ واحدی در محدوده یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحد متوقف شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۷ هزار و ۵ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۰۷۵ واحد کاهش به رقم ۳۹۳ هزار و ۸۷۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۱۹۳ هزار معامله به ارزش ۹۲ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پالایش نفت تهران و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین ملی صنایع مس ایران و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.  

فرابورس نیز با ۳۸ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۹۷۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۵۸۲ هزار و ۳۴ معامله انجام داده‌اند که ۴۰ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه‌گذاری صبا تامین، بیمه پاسارگاد، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

کد خبر 559136

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha