مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
۰ نفر

اعضای باند پنج نفری جعل اسناد املاک بلاصاحب در قم با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند و اسناد جعلی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال از منزل آنها کشف شد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سیدمحمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به سندسازی جعلی زمین‌های بلاصاحب و اخذ سند تک‌برگی و فروش آن به دیگران می‌کنند، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. در تحقیقات تخلف در این زمینه محرز شد و کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی ابتدا متهم اصلی و سپس چهار همدستش را دستگیر کردند که با اعتراف افراد به بزه انتسابی، اسناد جعلی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال از منزل آنها کشف شد.

وی افزود: در ادامه تحقیق‌ها مشخص شد اسناد جعلی توسط دفتر اسناد رسمی در یکی از استان‌های همجوار به ثبت رسیده و اسناد دیگری نیز متعلق به سایر استان‌ها در آن دفتر خانه جعل شده است، بنابراین به ثبت اسناد استان اعلام تا اقدام قانونی در این خصوص شود.

سردر میرفیضی برای پیشگیری از تخلف‌ها و جرایم، بر شناسایی املاکی که فاقد سند مالکیت بوده و تعیین تکلیف آن‌ها و نیز متصل شدن کلیه دفترخانه‌های اسناد رسمی در سراسر کشور به یکدیگر و به ادارات ثبت به صورت آنلاین، تاکید کرد.

کد خبر 558782

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha