مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

مدیر عامل توزیع نیروی برق استان البرز گفت: الگوی مصرف تعیین‌شده برای برخورداری از برق امید در فصول گرم ۱۰۰ کیلو وات ساعت در ماه و در فصول غیرگرم و مناطق عادی ۸۰ کیلو وات ساعت در ماه است.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بهنام بیات با اشاره به اجرای طرح برق امید در البرز اظهار کرد: شرکت برق استان یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک دارد که ۲۲ درصد این مشترکان مشمول طرح برق امید می‌شوند. الگوی مصرف تعیین‌شده برای برخورداری از برق امید در فصول گرم ۱۰۰ کیلو وات در ماه و در فصول غیرگرم و مناطق عادی ۸۰ کیلو وات ساعت در ماه است.

بیات با اشاره به اینکه شرایط مصرف مشترکان در کنتورهای هوشمند و مکانیکی قابل رصد است افزود: اطلاعات کم مصرف، خوش مصرف و یا پر مصرف مشترکان با پیامک به آنها ارسال می‌شود بنابراین اگر مشترکی مشمول تخفیف صددرصدی هم باشد با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان البرز در پاسخ به اینکه آیا واحدهای مسکونی فاقد سکنه هم مشمول این طرح هستند، توضیح داد: واحدهای مسکونی که سکنه ندارند تحت پوشش این طرح نیستند و برای آنها آبونمان صادر می‌شود. طرح برق امید از ابتدای آبان در استان اجرایی می‌شود.

کد خبر 558772

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha