بر اساس مصوبه بسته محرک اقتصادی شهر تهران در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا، به پرداخت‌کنندگان خوش‌حساب شهرداری تهران جوایز خوش‌حسابی به قید قرعه اهدا می‌شود.

عوارض

به گزارش همشهری آنلاین، وحید عرب مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: مراسم قرعه‌کشی ۱۱۰۵۰ جایزه خوش‌حسابی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در ۱۱ آبان ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در خصوص جوایز، حمایت از کالا و خدمات ایرانی مورد نظر بوده است و بر این اساس، اعتبار ریالی به صورت شارژ کیف پول الکترونیکی از طریق سامانه تهران_من (my.tehran.ir) انجام می‌گیرد و برندگان می‌توانند از امکانات شهرداری تهران مانند خرید از فروشگاه شهروند، استفاده از مترو و اتوبوس یا برج میلاد و یا پرداخت عوارض شهرداری در سامانه مذکور از طریق کیف پول الکترونیکی خود و...، استفاده کنند.

وحید عرب گفت: به دلیل رعایت موارد بهداشتی و پروتکل‌های موجود، امکان حضور گسترده شهروندان مقدور نیست، ولی مدیران و کارشناسان شهری، نماینده دادستانی شهر تهران و هیئت نظارت از دستگاه‌های مسئول، بر روند مراحل قرعه‌کشی نظارت می‌کنند.

وی افزود: مودیانی که در شرایط موجود اقتصادی و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران تمامی عوارض ملک و یا خودروی خود را تا پایان مرداد ماه برای سال جاری تسویه کرده‌اند، مشمول شرکت در قرعه‌کشی ۱۱۰۵۰ جایزه خوش‌حسابی شهرداری تهران شده‌اند.

کد خبر 558714
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha