مجموع نظرات: ۲۱
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
۰ نفر

مرد بسیجی وقتی برای امر به معروف وارد یک درگیری در شرق تهران شد، هدف ضربه چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

قتل بسیجی

به گزارش همشهری آنلاین، شامگاه یکشنبه ۲۷مهرماه بود که گزارش یک درگیری خونین به پلیس اعلام شد. در جریان این دعوا مردی۴۰ساله به نام محمد محمدی که از اعضای حوزه مقاومت بسیج بود با ضربه چاقو زخمی شده و برای درمان به بیمارستانی در شرق پایتخت انتقال یافته بود.

اگرچه مرد بسیجی تحت درمان قرار گرفت اما شدت ضربه و خونریزی به حدی بود که وی به شهادت رسید و گزارش این درگیری مرگبار به بازپرس جنایی تهران اعلام شد.

درگیری با یک زن

تحقیقات مأموران پلیس در محل، راز این درگیری مرگبار را فاش کرد. ماجرا از این قرار بود که لحظاتی قبل از حادثه، پسری جوان که از اشرار منطقه تهرانپارس بود درحالی‌که سوار بر خودروی پژو ۴۰۵خود بود، قصد داشت کنار خیابان پارک کند و نان بخرد. اما همان لحظه آینه ماشین او با دست زن جوانی برخورد کرد. همین باعث اعتراض زن جوان به راننده شد.

ماجرا به اینجا ختم نشد، چون جوان شرور شروع به فحاشی کرد و مشاجره او و زن جوان بالا گرفت. در این هنگام جوان شرور از ماشین پیاده شد و اهالی محل نیز به هواخواهی از زن جوان وارد مشاجره شدند و از راننده خواستند تا به درگیری پایان بدهد و از محل برود. 

جوان شرور وقتی با اعتراض اهالی محل روبه‌رو شد پشت فرمان ماشینش نشست و از آنجا رفت اما لحظاتی بعد برای قدرت‌نمایی به همراه ۶شرور دیگر درحالی‌که سوار بر پراید و موتور بودند به محل بازگشتند تا خودی نشان بدهند.

اشرار مقابل نانوایی شروع کردند به عربده‌کشی و فحاشی به زن جوان و اهالی محل. در این میان مرد بسیجی سعی داشت با امر به معروف و نهی از منکر، اشرار را به آرامش دعوت کند و به درگیری خاتمه بدهد اما ناگهان یکی از اشرار با چاقو ضربه‌ای به او  زد و وقتی وی غرق در خون نقش زمین شد، آنها فرار کردند.

پس از این اتفاق گروهی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس جنایی مأمور رسیدگی به این پرونده شدند و با حضور در محل حادثه و تحقیق از شاهدان، سرنخ‌هایی از مهاجمان به‌دست آوردند.

آنها ساعتی بعد ۲ نفر از اشرار را به دام انداختند اما ۵نفر دیگر فراری هستند که جست‌وجو برای بازداشت آنها ادامه دارد. در همین حال بازجویی از متهمان دستگیر شده نیز برای شناسایی عامل اصلی جنایت در جریان است.

کد خبر 558634

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 17
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد حسن IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    13 2
    این اشرار را باید از پا آویزونشون کنند تا زنده زنده بمیرن.
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    12 2
    بعد وقتی این ها رو در خیابان می گردانند و تحقیر می کنند عده ای اعترلض می کنند!
  • هادی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    9 1
    تحقیر کردن بی فایده است ، ای کاش قوانین طوری خوب اجرا می شد کسی جرات انجام این کارا نداشت، ای کاش و ای کاش زندان برای این افراد کمه ، خیلی کمه ، یه عزیز رفت ،