مدیر عامل بنیاد برکت گفت: امسال ایجاد ۳۵۰۰ طرح اشتغالزایی را برای کولبران سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه در دستور کار داریم که از این تعداد سهم کرمانشاه هزار طرح است.

کولبر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، امیرحسین مدنی با بیان اینکه تاکنون ۲۵۰۰ طرح اشتغالزایی در این سه استان برای کولبران شناسایی شده که نیمی از منابع آن هم تامین شده است، گفت: از این تعداد هزار طرح اشتغالزایی سهیمه استان کرمانشاه است که عمدتا در حوزه کشاورزی و متناسب با ظرفیت‌های بومی این منطقه خواهد بود. قطعا تا پایان سال ۳۵۰۰ طرح اشتغالزایی برای کولبران این سه استان مرزی ایجاد خواهد شد.

مدنی در ادامه با بیان اینکه اصل کار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه محرومیت‌زدایی بحث توانمندسازی و اشتغالزایی با محوریت تولید است، گفت: در همین راستا محورهای مختلفی را در دستور کار داریم و نگاه ویژه ما در حوزه تولیدات دانش بنیان است.

وی از سرمایه گذاری بنیاد برکت در بنگاه‌ها و مشاغل کوچک و متوسط خبر داد وافزود: در این زمینه تاکنون در ۴۰۰ بنگاه حدود هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته‌ایم. حوزه دیگر فعالیت ما در بحث اشتغالزایی، بحث سرمایه‌گذاری در مشاغل خرد و خانگی است که عمدتا در روستاها و حاشیه شهرها فعال هستند.

مدیر عامل بنیاد برکت افزود: در این زمینه تاکنون در ۶۵ هزار مورد از مشاغل خرد و خانگی سرمایه‌گذاری داشته‌ایم که منجر به ایجاد ۱۹۵ هزار شغل شده است، تمامی مشاغل ایجاد شده پیگیری شده و کُد رهگیری دارند که می‌توانیم در اختیار هر نهادی قرار دهیم.

کد خبر 558157

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha