رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: جسد غواص غرق‌شده در نزدیکی سکوی نفتی فروزان پیدا شد.

قواص

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حجت خسروی افزود: در پی تماس تلفنی با مرکز فرعی جست‌وجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر مفقود شدن یک غواص در نزدیکی سکوی نفتی فروزان، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و تیم غواصی این اداره کل به همراه شناور ناجی ۹ به موقعیت اعزام شدند. بر اساس اطلاعاتی که از تیم غواصی دریافت شد فرد متوفی جوانی ۳۰ ساله است که همراه ۲ نفر دیگر با یک فروند قایق موتوری شب گذشته از گناوه خارج‌شده و مجاور سکوی اصلی میدان نفتی فروزان در حال غواصی بوده‌اند.

به گفته فرد رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، جان‌باخته حوالی ساعت سه تا چهار صبح برای غواصی زیر آب رفته و غرق شده است. جسد وی ساعت ۱۲ ظهر در عملیات جست‌وجوی زیرسطحی در همان محدوده سکوی فروزان پیدا و به شناور ناجی ۹ منتقل شد. با هماهنگی با دریابانی گناوه، جسد متوفی با یک فروند قایق موتوری به گناوه منتقل و تحویل مقام‌های مسئول شد.

عبدالله بویراتی، مدیر عامل تعاونی صیادان بندر گناوه هم گفت: صیاد غرق‌شده نزدیک سکوی نفتی فروزان اهل این شهرستان نیست. طبق گزارش‌های دریافتی این صیاد اهل آب‌پخش دشتستان بود و جسد او پس از پیدا شدن به گناوه انتقال یافت. این تعاونی اطلاعی از نحوه خروج قایق این صیاد ندارد.

کد خبر 558039

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha