قیمت‌ها در بازار خودرو طی چند هفته اخیر با شتاب چشمگیری درحال افزایش بوده است با این وجود این بازار طی چند روز اخیر و با وارد شدن به تعطیلات آخر هفته ثبات قیمت را تجربه می‌کند.

خودرو هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، قیمت‌ها در بازار خودرو در حالی به ثبات رسیده است که خرید و فروش در این بازار به حداقل رسیده است و با رکودی که در حال حاضر در بازار حاکم است پیش‌بینی می‌شود که قیمت‌ها در این بازار روند کاهشی را آغاز کند.

در حال حاضر پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که در اواسط مهر ماه ۲۹۸ میلیون تومان قیمت داشته است طی چند روز اخیر بر روی قیمت ۳۰۶ میلیون تومان ثابت مانده است و پژو ۲۰۰۸ نیز طی چند روز اخیر به قیمت یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود و مدل ۹۸ این خودرو نیز در حال حاضر یک میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان قیمت دارد.

در این میان سایر خودروهای گروه پژو نیز طی چند روز اخیر ثبات قیمت را تجربه می‌کنند به طوری که طی چند روز اخیر پژو ۲۰۶ تیپ ۲ فول آپشن بر روی قیمت ۲۴۱ میلیون تومان ثابت مانده است و پژو ۲۰۷ دنده‌ای در حال حاضر ۴۴۰ میلیون تومان قیمت دارد و پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز بر روی قیمت ۴۶۸ میلیون تومان ثابت مانده است و پژو پارس اتوماتیک طی ۳ روز اخیر نیز بر روی قیمت ۴۲۶ میلیون تومان ثابت مانده است و پژو ۴۰۵ اس ال ایکس نیز در حال حاضر ۲۱۹ میلیون تومان قیمت دارد.

انواع خودروهای گروه پراید نیز طی چند روز اخیر ثبات قیمت را تجربه کردند به طوری که پراید ۱۱۱ بر روی ۱۴۲ میلیون تومان ثابت مانده است و خوروهای پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ به ترتیب ۱۲۲.۵ و ۱۲۵.۵ میلیون تومان قیمت دارند و پراید ۱۵۱ نیز بر روی ۱۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثابت مانده است.

انواع خودروهای تیبا نیز طی چند روز اخیر ثبات قیمت داشته‌اند به گونه‌ای که تیبا هاچ بک‌ای ایکس طی چند روز اخیر بر روی ۱۶۹ میلیون تومان ثابت مانده است و تیبا هاچ بک پلاس نیز در حال حاضر ۱۷۴ میلیون تومان قیمت دارد و تیبا صندوقدار اس ایکس نیز طی چند روز اخیر بر روی ۱۵۵ میلیون تومان ثابت مانده است و قیمت تیبا صندوقدار پلاس نیز در حال حاضر ۱۶۲ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت انواع خودروهای دنا نیز طی چند روز اخیر ثابت مانده است به گونه‌ای که دنا معمولی در حال حاضر ۳۳۳ میلیون تومان قیمت دارد و دنا پلاس دنده‌ای توربو نیز طی چند روز اخیر بر روی ۴۹۲ میلیون تومان ثابت مانده است و دنا پلاس دنده‌ای ساده نیز در حال حاضر ۴۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

خودروهای ساینا ای‌ایکس دنده‌ای و ساینا پلاس دنده‌ای نیز طی چند روز اخیر ثبات قیمت را تجربه کردند و در حال حاضر به ترتیب ۱۶۴ و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت دارند.

قیمت انواع سمند نیز طی چند روز اخیر ثابت بوده است به گونه‌ای که سمند ال ایکس‌ای اف ۷ طی چند روز اخیر بر روی ۲۴۳ میلیون تومان ثابت مانده است و سمند ال ایکس ساده نیز در حال حاضر ۲۱۴ میلیون تومان قیمت دارد و سمند سورن‌ای ال ایکس نیز طی چند روز اخیر بر روی ۲۸۰ میلیون تومان ثابت مانده است.

کد خبر 557987

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha