وزیر امور خارجه در توییتی نوشت: ما ایمان داریم که امنیت با اراده ملت ما و خودکفایی‌اش محقق می‌گردد. اهداف ما همیشه صلح‌آمیز و دفاعی است.

ظریف

به گزارش همشهری آنلاین، محمدجواد ظریف در توییتی نوشت: براساس قطعنامه ۲۲۳۱ امروز تحریم‌های تحمیلی علیه تسلیحات در کشورم به طور خودکار پایان می‌یابد. عجیب نیست که با تجهیز کورکورانه به سلاح مخالف باشیم.

از آن رو که سلاح در ایران برای دفاع است، برخلاف عملکرد دیگر کشورها، نه جنگ به راه انداخته و نه سبب فساد می‌شود. ما ایمان داریم که امنیت با اراده ملت ما و خودکفایی‌اش محقق می‌گردد. اهداف ما همیشه صلح‌آمیز و دفاعی است.

کد خبر 557965

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 1
    یک. ایران در تسلیحات خوکفاست پس پایان تحریم خوشحالی ندارد. دو. این ظریف بود که در مذاکرات اولیه برجام با وجود مخالفت روسیه و چین که این مخالفت رسانه ای نیز شد، تحریم تسلیحاتی را در برجام گنجاند. سه. هدف اصلی برجام، اهداف اقتصادی از جمله فروش نفت و مراودات بانکی بین المللی بود که با وجود برجام، فروش نفت تحریم هستیم، مراودات ارزی نداریم، به قول دولت، دوستان نیز پول ارزی ما را نمیدهند. چهار. با عدم انجام تعهدات طرف غربی، چنان ذلیلانه برجام امضا شده است که ۴ سال دیگر یک سری محدودیتها و تحریمهای هستهای و تا ابد یک سری محدودیتهای هسته ای پابرحاست. پنج. با نقض اشکار طرفهای اروپایی و خروج امریکا، با مکانیسم ذلیلانه ماشه، جرئت خروج از برجام را دولت ندارد. شش. اطلاعات حساسی که بر مبنای تعهدات طرف غربی به غرب داده شد، و طرف غربی تعهداتش را انجام نداد چه میشود هفت. هزینه رئاکتور اراک که قبلل شده بود، به این ملت نجیب تحمیل شد. لازم بود هرچه بنا بود در برجام ازبین برود، از طرف غربی بگیرند نه اینکه با وعده های نسیه رئاکتور را با سیمان از بین ببرند ساتریفیوژها را که برمیچنند، خیلی از انها از بین میرود