فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری عاملان شهادت مرزبان شهید اصغر سالارپور در یک عملیات پیچیده مشترک در استان اصفهان خبر داد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرزبانی استان هرمزگان، سردار حسین دهکی روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی درگیری روز گذشته مرزبانان پایگاه دریابانی قشم با قاچاقچیان کالا که منجر به شهادت ستوان‌یکم اصغر سالارپور از مرزبانان این فرماندهی شد، موضوع دستگیری عاملان شهادت این شهید والامقام به‌صورت ویژه در دستور کار فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان قرار گرفت.

این مقام مسئول در مرزبانی هرمزگان تصریح کرد: با هوشیاری مرزبانان پس از شهادت شهید سالارپور، قاتل و همدست وی شناسایی شد. همچنین با توجه به متواری شدن و تغییر پی در پی محل اختفای متهمان، با انجام کار گسترده اطلاعاتی و انجام اقدام‌های فنی و تاکتیکی، سرانجام در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع حادثه مسیر فرار متهم در شهرضا استان اصفهان شناسایی شد.

وی ادامه داد: گروهی از ماموران انتظامی استان اصفهان و ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری به مسیر مورد نظر اعزام و با انجام مراقبت‌های لازم سرانجام در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان در ورودی شهرستان شهرضا استان اصفهان دستگیر شدند و یک دستگاه خودروی سواری پژو متعلق به آنان نیز توقیف شد.

پیکر شهید مرزبان پایگاه دریابانی قشم که روز جمعه در درگیری با قاچاقچیان در آب‌های لافت قشم به شهادت رسیده بود، همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در بندرعباس تشییع شد.

کد خبر 557880

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha