علی مطهری نماینده سابق مجلس در یک توییت به اظهارات توهین آمیز و ساختارشکنانه برخی نمایندگان مجلس به روحانی واکنش نشان داد.

علی مطهری

به گزارش همشهری آنلاین، علی مطهری در حساب کاربری‌اش در توییتر و در واکنش به توهین مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به روحانی نوشت: «من مذاکره با آمریکا را در شرایط فعلی به صلاح کشور نمی دانم اما معتقدم اظهارنظر هر ایرانی خصوصا رئیس جمهور در این مورد باید آزاد باشد و نباید موجب توهین و تهدید شود. این که مقام رهبری مخالف مذاکره هستند مانع اظهارنظر دیگران نیست.»

در همین زمینه: 

کد خبر 557861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 91
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    جناب مطهری لطفا ادب کلام رادرموردرهبر معظم رعایت کنید چرا باید رییس جمهور یک کشور اسلام اونهم درکسوت روحانی چنین برداشت غلطی از امام دوم داشته باشه که هیچیک از مراجع قبول ندارند و امام مظلوم را که باخیانت سردارانش تنها گذاشتند را متهم به سازش وصلح کند بجای ای اراجیف به داد ملت برسد که دارند ازگلابی وسیب زهر آلود برجام تلف میشوند به اندازه کافی باعملکرد بدش جوونها روازدین بیزار کرپ
  • علی GB ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    39 64
    اینکه گفت یعنی رئیس جمهور اختیار دارد پس چرا داد میزدید اختیارات کم است . یادت هست بامخالفی که در قم علیه شما حرف زده بود چکار کردی . نتیجه،، شما و هم حزبی هایتان ازادید در باره همه چیز و همه کس اظهار نظر کنید واما بقیه اگر همسو با شما اظهار نظر کنند عالیست والا بیخود میکنند . اقای جان تا کی می خواهی به این اعوام فریبی ادامه بدی .
  • علی GB ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    66 36
    اقای مطهری بجای تعصب بیجا لطفا" سری به بازار بزنید و قیمت اجناس را قبل و بعد اقای روحانی مقایسه کنید کار سختی نیست شاید ده دقیقه هم وقت شما را نگیرد . بماند وعده هایی که اقای روحانی دادند .