رئیس‌جمهور آمریکا ضمن تمسخر بایدن و خجالت‌آور خواندن باخت در مقابل او، گفت در صورت شکست در مقابل نامزد حزب دموکرات شاید مجبور شود آمریکا را ترک کند.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در یک تجمع انتخاباتی در جورجیا با طنز و کنایه گفت در صورتی که در مقابل نامزدی مثل «جو بایدن» رقابت‌های انتخاباتی را واگذار کند، دیگر جایی برای او در آمریکا نخواهد بود.

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: رقابت در مقابل بدترین نامزد در تاریخ سیاست‌های ریاست‌جمهوری مرا تحت فشار قرار می‌دهد. می‌توانید تصور کنید من ببازم؟ زندگی‌ام، چه باید بکنم؟ باید بگویم به بدترین نامزد تاریخ سیاست باختم. حس خوبی نخواهم داشت. شاید مجبور شوم کشور را ترک کنم، نمی‌دانم.

او در سخنرانی خود به طور مداوم بایدن را مورد تمسخر قرار داد و باخت در مقابل او را خجالت‌آور توصیف کرد.

همه این‌ها در حالی است که ترامپ در نظرسنجی‌های انتخاباتی در فاصله کمتر از سه هفته مانده تا انتخابات آمریکا از بایدن عقب است و ستاد انتخاباتی وی ۱۳۵ میلیون دلار کمتر از نامزد حزب دموکرات درآمدزایی کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا در این خصوص هم مدعی شد می‌تواند پول بیشتر جمع‌آوری کند اما قصد انجام این کار را ندارد.

پیشتر یک منبع به پایگاه خبری صهیونیستی «آکسیوس» گفت که ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا خود را برای شکست در رقابت با نامزد دموکرات‌ها آماده می‌کند.

این پایگاه خبری در گزارش روز جمعه خود نوشت که ۳ نفر از مشاوران ارشد ترامپ اخیرا با « بیل استیپین» رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ دیدار داشته و به وی گفتند که آنها معتقدند در انتخابات بازنده خواهند بود.

بر اساس این گزارش، اعضای تیم انتخاباتی ترامپ شروع به اتهام زنی به یکدیگر درباره شکست در انتخابات کرده اما یکی از مشاوران ترامپ گفته که دلیل اصلی شکست خود رئیس جمهور است و نمی‌توان مریضی را که نمی‌خواهد بیماری خود را قبول کند درمان کرد.

استیپین اما در گفت وگو با آکسیوس این موضوع را به شدت نفی کرده و گفته همزمان با نزدیک شدن به تاریخ ۳ نوامبر (۱۳ آبان) نشانه‌ها حاکی از آن است که ترامپ در مسیر دستیابی به ۲۷۰ رای الکترال است.

کد خبر 557792

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 211
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    بروسینه قبرستون