دوئل تلویزیونی شامگاه پنجشنبه دانلد ترامپ و جوزف بایدن با یک میلیون بیننده بیشتر به نفع نامزد حزب دموکرات به پایان رسید.

دوئل تلویزیونی ترامپ و بایدن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی‌ان‌ان، هر چند برنامه رئیس جمهوری آمریکا همزمان از سه شبکه NBC پخش می‌شد اما بایدن توانست فقط با یک شبکه ABC رقیب جمهوریخواه خود را از نظر تعداد بینندگان تلویزیون شکست دهد. ترامپ که در مناظره اول نتوانسته بود کاری از پیش ببرد، بسیار امیدوار بود با افزایش تعداد بیننده‌های خود مچ بایدن را بخواباند و باز هم موضوعی برای طعنه و کنایه زدن به رقیب دموکرات پیدا کند.

اما آمار موسسه معتبر نیلسن نشان می‌دهد سخنان ترامپ در مجموع سه شبکه فقط ۱۳ میلیون بیننده داشت؛ ۱۰.۶ میلیون در NBC، کمی بیش از ۱.۷ میلیون در MSNBC و حدود ۶۷۱ هزار نفر در CNBC. از سوی دیگر، برنامه بایدن که فقط از شبکه ABC روی آنتن رفت، توانست ۱۳.۹ میلیون آمریکایی را پای تلویزیون بنشاند. هر چند برنامه نامزد دموکرات‌ها حدود ۳۰ دقیقه طولانی‌تر از برنامه نامزد جمهوریخواه بود.

از آنجا که ترامپ یک چهره تلویزیونی قدیمی و برجسته است، کمتر کسی از کارشناسان انتظار داشت رئیس جمهوری آمریکا در حوزه تخصصی خود هم از رقیب عقب بیفتد. با این حال، باید منتظر ماند و دید ترامپ به آمارهای موسسه نیلسن چگونه واکنش نشان می‌دهد و با توییت‌های خود چگونه به جنگ رقیبی می‌رود که آمارها از پیشتازی او در نظرسنجی‌ها حکایت می‌کند.

کد خبر 557782

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    13 12
    ترامپ همیشه عقب بوده.
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      7 5
      بی خودی دل به اینو اون بستیم از قدیم گفتند نه قوم خوبه نه کاشون لعنت برهمشون منجمله تمام مسئولین نظام همه شون سراپا یک کرباسند و نه از اونا ونه اینا آبی برای ملت گرم نمی شود .
  • شیرین IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 7
    چقدر از این بایدن، بدم میاد قیافش معلومه بنجله، منو یاد کارتر رئیس جمهور پیشین آمریکا میندازه همونی که شاه رو کله پا کرد
  • Zakhmi IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    0 7
    یه اشتباه چاپی تو پاراگراف سوم هست ، لطفا اصلاح کنید..! به جای (بایدن) نوشتین (ترامپ)
  • محمد IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    9 2
    چشم مسئولین حکومتی روشن که امید به انتخابات دارند ، اولا جوجه را آخر پائیز میشمارند ، دوما اگر برفض هم بایدن بشود آیا وضعیت فرقی میکند برای ملت ، ثانیا اگر نشد وترامپ شد چی ؟ مشکل مسئولین ما اینکه همش شعار میدهند و میگویند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ولی چکار میخواسته بکند و نکرده تاحالا ؟ و اینکه ما چشم به انتخابات آمریکا نداریم ، آیا قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دمهای خروس رو ؟
  • s IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    21 4
    امیدوارم بعد از انتخاباتی آمریکا با ایران به توافقی بهتر برسند تا ما از این تحریم ها راحت تر شیم