جرج کلونی در تازه‌ترین تجربه کارگردانی خود یکی از رمان‌های جان گریشام، نویسنده نامدار و پرفروش آمریکایی را به فیلم تبدیل می‌کند.

باب دیلن و جرج کلونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ددلاین، کلونی ۵۹ ساله و دوست و همکار همیشگی‌اش گرنت هسلف در شرکت فیلمسازی اسموک‌هاوس پیکچرز کار اقتباس سینمایی از رمان بیسبالی «کالیکو جو» را پیش می‌برند. نکته مهم درباره این پروژه حضور باب دیلن در مقام یکی از تهیه‌کنندگان است. آهنگساز و نوازنده و خواننده سرشناس آمریکایی و برنده جایزه نوبل ادبیات سال ۲۰۱۶ از همکاری با کلونی و هسلف ابراز رضایت کرد و رمان گریشام را اثری تکان‌دهنده برای بزرگ‌ترها و جوانان دانست.

«کالیکو جو» درباره شخصیتی به همین نام است و داستان آن در میجر لیگ آمریکا می‌گذرد؛ روایتی از روابط میان پدرها و پسرها، بخشش و رستگاری. فیلمنامه در دست نگارش است و به احتمال فراوان کلونی خودش آن را کارگردانی می‌کند. گریشام از مشهورترین نویسندگان آمریکا و جهان در حوزه درام‌های حقوقی و دادگاهی است اما «کالیکو جو» درباره ورزش محبوب بیسبال است و سال ۲۰۱۲ منتشر شده است.

کلونی و هسلف با انتشار یک بیانیه مشترک درباره کار تازه خود چنین گفتند: «جان گریشام یک داستان زیبا و فوق‌العاده نوشته و فرصت همکاری با باب دیلن برای بر پرده آوردن این رمان حقیقتا وصف‌ناپذیر است.» دیلن ۷۹ ساله که کمتر در دنیای سینما حضور داشته، شاید از ترانه‌ها و آهنگ‌های خودش هم برای «کالیکو جو» استفاده کند.

کد خبر 557777

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha