یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: پیشرفت‌های دفاعی ایران صرفاً در زمینه سخت افزاری نیست بلکه ما در زمینه نرم افزاری هم به پیشرفت‌های قابل قبولی دست پیدا کرده و مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در عرصه دفاعی و نظامی هستیم.

فداحسین مالکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ۲۷ مهر تحریم‌های تسلیحاتی ایران لغو می‌شود، اظهار داشت: رفع تحریم‌های تسلیحاتی ایران بهترین فرصت است تا از تکنولوژی روز دنیا برای تقویت تسلیحات و سیستم دفاعی خود استفاده کنیم.

وی متذکر شد: چندی پیش اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بازدید کردند و همگی از جهت پیشرفت‌های دفاعی بی‌نظیر و توانمندی خیره کننده کشورمان در زمینه تسلیحات نظامی احساس غرور کردیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشرفت‌های دفاعی ایران صرفاً در زمینه سخت افزاری نیست بلکه ما در زمینه نرم افزاری هم به پیشرفت‌های قابل قبولی دست پیدا کرده و مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در عرصه دفاعی و نظامی هستیم.

مالکی تأکید کرد: آمریکایی‌ها به خوبی از توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران باخبر هستند و اگر جرأت نمی‌کنند که از گزینه نظامی علیه ایران استفاده کنند، به دلیل توانایی کشورمان در عرصه نظامی و دفاعی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: آمریکا و ایادی‌اش به خوبی می‌دانند که هر اقدامی برخلاف منافع جمهوری اسلامی ایران و منطقه انجام دهند، قطعاً با پاسخ قاطع ایران روبرو خواهند شد و با آنان برخورد می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برخی از کشورهای منطقه چون امارات و بحرین، روز به روز به سقوط نزدیک‌تر می‌شوند و انعقاد پیمان صلح با رژیم صهیونیستی به شکست آنان سرعت بیشتری می‌بخشد.

کد خبر 557693

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha