چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان اردبیل از پلمب ۷ انبار احتکار برنج و حبوبات در اردبیل توسط ماموران انتظامی خبر داد.

انبار حبوبات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا ، سردار هوشنگ حسینی گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با پدیده شوم احتکار، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گزارش‌هایی مبنی بر احتکار مقدار زیادی برنج و حبوبات را در مرکز استان دریافت کردند.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان یافتند و پی به این موضوع بردند که برنج و حبوبات در ۷ واحد انباری دپو و احتکار شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انجام هماهنگی قضایی جهت بازرسی از این انبارها گفت: با همراهی بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به محل اعزام و موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده ۶۴ تن و ۷۲۰ کیلوگرم برنج ایرانی و خارجی، ۹ تن و ۸۰۰ کیلوگرم نخود و ۵۰۰ کیلو عدس کشف کنند.

سردار حسینی با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ گفت: ارزش این کشفیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده که با دستور مقام قضایی انبارها پلمب شد.

کد خبر 557431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha