مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
۰ نفر

فرمانده انتظامی دهلران در استان ایلام از دستگیری عامل کلاهبرداری به روش اجاره کارت و سوء‌استفاده از صاحبان حساب در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ منوچهر مکی گفت: طی رصد کارشناسان پلیس فتای دهلران، سایتی در فضای مجازی شناسایی شد که در زمینه شرط‌بندی، پولشویی و اجاره کارت‌های بانکی فعالیت می‌کرد.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و پس از شناسایی عامل جرم و هماهنگی با مراجع قضایی، متهم پرونده به پلیس فتا احضار شد که در ابتدا منکر موضوع بود و پس از رویارویی با مدارک و مستندات پرونده به بزه ارتکابی خود معترف شد.

سرهنگ مکی بیان کرد: متهم در تحقیقات صورت‌گرفته اعلام کرد به دلیل نیاز مبرم مالی، از طریق شبکه‌های اجتماعی با افرادی که در این زمینه فعالیت داشته آشنا شده و اقدام به ثبت کارت‌های بانکی خود در سایت‌های شرط‌بندی، پولشویی و فعالیت در زمینه جعل مدرک تحصیلی کرده و در ازای آن مبالغی به صورت درصدی گرفته است.

فرمانده انتظامی دهلران اضافه کرد: اجاره کارت‌های بانکی پوششی برای فعالیت‌های مجرمانه است و هیچ ادعایی مبنی بر اجاره دادن حساب و کارت بانکی برای مراجع قانونی قابل قبول نیست. تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه دارد.

کد خبر 557367

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha