تفاهمنامه شروع عملیات اجرایی ۲۱۰۰ واحد طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن شهر صدرا در استان فارس منعقد شد.

تفاهم نامه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علی اکبر محرابیان، رئیس هیأت مدیره شرکت عمران توسعه گران عمران ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در راستای تأمین زمین و ساخت مسکن در قالب سیاست اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به همراه هیأت همراه و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا با حضور در این شهر از زمین‌های مکان یابی شده برای ساخت پروژه‌های اقدام ملی تولید و عرضه مسکن بازدید کرد.

علی اکبر محرابیان با ابراز رضایت از فرایند برنامه‌ریزی و اراضی تخصیصی طرح اقدام ملی در شهر صدرا در خصوص مکانیزم و چارچوب همکاری با مجموعه شرکت عمران شهر جدید صدرا مذاکره و گفتگو کرد و در خصوص مدل انجام کار توافق شد.

در این بازدید که به توافق برای امضای تفاهم نامه بین شرکت عمران شهر جدید صدرا و شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) منجر شد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان مجری ساخت حدود ۲۱۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی برای ثبت نام کنندگان واجد شرایطی که از طریق سامانه، اقدام کرده‌اند، عملیات اجرایی را همزمان با کل کشور در هفته اول آبان ماه آغاز می‌کند.

خلیل حاجی پور، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: با تأمین زمین این پروژه‌ها و پس از امضا تفاهم نامه بزودی شاهد آغاز ساخت این ۲۱۰۰ واحد در استان فارس خواهیم بود.

وی افزود: ۹۵۰ واحد از این تعداد دارای طرح معماری بوده و بلافاصله قابلیت شروع عملیات اجرایی را خواهد داشت.

کد خبر 557269

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha