رئیس اداره کنترل و نظارت اجراییات شهرداری ایلام با اشاره به انتشار ویدئوی ضرب و شتم یک جوان ایلامی در فضای مجازی گفت: حوادث روز سه‌شنبه ۲۲ مهرماه ایلام به نیروهای شهرداری مرتبط نبود.

مشاجره

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، صبح دیروز نیروهای شهرداری ایلام برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز به محل احداث ساختمان‌هایی واقع در بلوارهای آزادی و اصناف اعزام شدند. تلاش نیروهای شهرداری برای ممانعت از ادامه فعالیت ساخت و سازهای غیرمجاز باعث بروز حواشی شد.

شمس‌الدین بالایی در خصوص ماجراهای رخ‌ داده توضیح داد: در موضوع بلوار آزادی ماشین‌های عبوری که از محل ساخت و ساز ساختمان غیرمجاز تردد می‌کردند با همدیگر درگیر شدند.

رئیس اداره کنترل و نظارت اجراییات شهرداری ایلام افزود: رانندگان این خودروها به خاطر کندی در تردد طول مسیر، با هم گلاویز شدند که در این میان، طرفین درگیر حضور ماموران و ماشین شهرداری را که در حال جمع‌آوری وسایل ساخت و ساز غیرمجاز بودند، عامل ایجاد این درگیری می‌دانستند.

بالایی درباره مورد دوم هم اظهار کرد: در این ماجرا صاحب ملکی که در حال ساخت و ساز غیرمجاز بود با توجه به اینکه ماموران شهرداری در حال جمع‌آوری و ضبط تجهیزات ساخت و ساز غیر این ملک بودند، برای ایجاد رعب و وحشت در میان نیروهای شهرداری اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

وی تاکید کرد: در هر دو مورد، ماموران شهرداری در حال ماموریت خود بودند و با طرفین مشاجره وارد درگیری نشدند و به انجام وظیفه قانونی خود که ممانعت از ادامه فعالیت ساخت و سازهای غیرمجاز این املاک و جمع‌آوری و ضبط تجهیزات احداث ساختمان بود، پرداختند.

کد خبر 557237

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha