سازنده مستند «مردی برای تمام فصل‌ها» که درباره اکبر عالمی است، او را شخصیتی چندوجهی توصیف می‌کند و می‌گوید: باید ده‌ها مستند درباره اکبر عالمی ساخته می‌شد.

اکبرعالمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، روناک جعفری گفت: در بزرگداشت آقای خسرو سینایی با ایشان آشنا شدم و گرچه قبل‌تر هم جذب شخصیت ایشان شده بودم ولی در آن برنامه مطمئن شدم که مستند بعدی‌ام را درباره آقای اکبرعالمی خواهم ساخت.

وی اضافه می‌کند: ایشان به سختی پذیرفتند که مستندی درباره‌شان ساخته شود ولی وقتی پذیرفتند، در تمام ایام ساخت فیلم، نهایت همراهی و همکاری را داشتند.

او با اشاره به دیگر وجوه شخصیتی عالمی اضافه می‌کند: هرگز ادای چیزی را در نمی‌آوردند و همه احساسات‌شان واقعی بود. همیشه از ته دل به دیگران کمک می‌کردند.

این مستندساز ابراز تاسف می‌کند: کسی را از دست دادیم که جایگزینی ندارد. شخصیتی چند وجهی و منحصر به فرد که هر چند قدر دیدند ولی باید بیش از اینها به ایشان توجه می‌شد و ده‌ها فیلم درباره وجوه مختلف شخصیت‌شان ساخته می‌شد.

به گفته کارگردان مستند «مردی برای تمام فصول» این مستند احتمالا در شبکه مستند بازپخش خواهد شد.  

زنده یاد اکبر عالمی، منتقد، کارشناس سینما، مستندساز و استاد دانشگاه بامداد امروز سه شنبه ۲۲ مهر ماه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. پیکر این هنرمند فردا، چهارشنبه ۲۴ مهر ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 557095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha