استاندار تهران گفت: روزانه یک میلیون مسافر در مترو و ۸۰۰ هزار نفر از طریق اتوبوس در تهران جابه جا می‌شوند و این حجم از تردد کار مدیریت بیماری کرونا را دشوار می‌کند.

انوشیروان محسنی بندپی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز (سه‌شنبه ۲۲ مهر) در بیست و چهارمین هفته پویش «هر هفته الف ب ایران» که طی آن دو پروژه سازوکاری برق تهران بزرگ با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید اظهار داشت: اهمیت تأمین برق به ویژه در استان تهران زمانی برجسته‌تر می‌شود که بدانیم میزان تمرکز جمعیت در استان تهران به ازای هر متر مربع ۲۰ برابر میزان مشابه در کشور است.

محسنی بندپی با بیان اینکه مسیر عبوری برق فشار قوی که از کنار برخی مناطق مسکونی در شهر و استان تهران تغییر کند و برای رفع این مشکل استانداری آماده همکاری است افزود: در کلان شهر تهران در هر کیلومتر مربع ۹۵۰ نفر زندگی می‌کنند و اهمیت خدمات رسانی در حوزه ه آب و برق در میدان رضایتمندی مردم در شرایط فعلی که دشمن در صدد ناامید کردن مردم است مشهود است.

وی با اشاره به اینکه باید در کنار بهره برداری طرح‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی و رفاهی باید به حلقه مفقوده افزایش بهره وری دقت کنیم گفت: یکی از بخش‌های نارضایتی مردم وجود بوروکراسی‌های زائد در ادارات است و همه مدیران ملزم هستند تا با رفع این موانع رضایتمندی مردم را ارتقا دهند.

استاندار تهران بیان داشت: روزانه یک میلیون مسافر در مترو و ۸۰۰ هزار نفر از طریق اتوبوس در تهران جابه جا می‌شوند و این حجم از تردد کار مدیریت بیماری کرونا را دشوار می‌کند و میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی تهران به شکل محسوسی کاهش یافته و برای مدیریت صحیح کرونا در تهران نیازمند کاهش حجم تردد روزانه هستیم

کد خبر 557072

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha