قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید امروز نسبت به قیمت روز گذشته، ‌ ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشت و به ۱۶ میلیون و ۲۰۰ تومان رسید.

سكه هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با روند افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌ سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه گرمی سه میلیون تومان تعیین شد.

در بازار طلا نیز قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک‌ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌ میلیون و ۹۶۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۶ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

انس جهانی طلا نیز امروز نسبت به دیروز با کاهش ۵ دلاری، به قیمت یک هزار و ۹۱۸ دلار معامله شد.

دیروز سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۱۶ میلیون تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ارزش ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

 قیمت نیم سکه نیز دیروز با بهای هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه، پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی دو میلیون و ۸۵۰ هزار تومان یک گرم طلای خام ۱۸ عیار به ارزش یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با افزایش ۵۱۰ هزار تومانی، رقم ۶ میلیون و ۳۱۵هزار تومان را ثبت کرد.

گفتنی است، قیمت طلا، سکه و ارز در بازار طی روزهای ابتدایی هفته جاری نسبت به روزهای قبل با روند افزایش همراه شده که یکی از عوامل آن، ‌ اعمال تحریم‌های مجدد برخی بانک‌های ایرانی و جو روانی حاکم بر بازار ارزیابی می شود که این جو روانی، علاوه بر بازار طلا، ‌بازار ارز را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

کد خبر 557068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha