مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
۰ نفر

جانشین فرمانده انتظامی البرز از کشف ۴۰ هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودرو از یک انبار احتکاری در شهرستان کرج خبر داد.

فروشگاه لوازم یدکی خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار سید جعفر حسینی اظهارداشت: ماموران پلیس انتظامی استان البرز درپی رصد انبارها برای پیشگیری از هرگونه دپوی کالای قاچاق و احتکار شده،  این اقلام را کشف کردند.

وی اضافه کرد: ارزش این مقدار لوازم یدکی که مربوط به خودروهای داخلی است، بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است. با کشف این کالاها یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز شد.

جانشین فرمانده انتظامی البرز از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش بخصوص تجار و صنوف مرتبط خواست نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد که در صورت مشاهده تخلف، علاوه بر ضبط کالاها، وسایل حمل و نقل و همچنین انبار یا مکان نگهداری و عرضه، مالکان و حاملان کالاها را به پرداخت جزای نقدی سنگین و سایر مجازات‌های قانونی محکوم می‌شوند.

جعفری  نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می‌کند، بسیار تأثیرگذار دانست.

از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و احتکارشده در استان البرز کشف شده است.

کد خبر 557044

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha