مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
۰ نفر

مدیر اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت استان همدان با تکذیب قیمت ۳۰ هزار تومانی مرغ در بازار گفت: با توجه به شرایط قیمتی مرغ زنده امروز قیمت مرغ تا ۲۱ هزار تومان هم می‌رسد.

مرغ

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، داریوش صفاری با تأکید بر اینکه استان همدان در کنترل قیمت مرغ بهترین عملکرد را در کشور داشته است، اظهار کرد: قیمت مرغ زنده در بازار ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان است و قیمت مرغ برای مصرف‌کننده تا ۲۱ هزار تومان جا دارد. همچنان به مرغ فروشی‌ها تأکیدداریم قیمت مصوب را رعایت کنند.

وی افزود: قیمت مصوب مرغ در همدان ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان بود اما با توجه به اینکه قیمت در سایر استان‌ها بالاتر است، خروج مرغ از استان را داریم. قیمت مرغ در کشور افزایش داشته است، یادآور شد: به علت افزایش قیمت نهاده‌ها در کشور قیمت مرغ افزایش داشته است و فقط مختص همدان نیست اما انتظار داریم قیمت مصوبه ستاد تنظیم بازار را رعایت کنند.

مدیر اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان بیان کرد: روزانه ۲۰ تن تخم‌مرغ در استان توزیع شده و در حال توزیع است و امروز قیمت تخم‌مرغ متعادل است. قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ در بازار همدان ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است اما مردم گمان می‌کنند این قیمت هر شانه است. هر شانه تخم‌مرغ حداقل دو کیلو وزن دارد و قیمت آن ۳۰ هزار تومان است.
 

کد خبر 556962

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha