مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
۰ نفر

یکی از کادرهای پشتیبان بیمارستان کامکار قم به دلیل ابتلا به کرونا آسمانی شد.

بیمارستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی حسینی، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم روز دوشنبه ۲۱ مهر گفت: اعظم نجفی فرد، یکی از کادرهای پشتیبان بیمارستان کامکار قم پس از چند روز بستری در بخش آی سی یو همین بیمارستان جان خود را از دست داد. وی سومین فرد مبتلا به کرونا از کادر بیمارستان‌های استان قم است که فوت کرد.

به گفته وی، از ابتدای شیوع کرونا در اسفندماه پارسال تاکنون، ۲ تَن از کارکنان بیمارستان‌های قم، حاج احمد سلیم‌آبادی دوست، مسئول نقلیه بیمارستان کامکار قم و طاهره اسماعیلی از کادرهای پشتیبان بیمارستان شهید بهشتی، در راه سلامت و دفاع از جان هم‌وطنان در مقابل ویروس کرونا آسمانی شده‌اند. دکتر حسین جوهری متخصص گوش، حلق و بینی نیز از پزشکان قم بود که به دلیل ابتلا به کرونا هنگام ویزیت بیماران در مطب جان خود را از دست داد.

محمدرضا قدیر، رییس سازمان نظام پزشکی قم نیز چندی پیش اعلام کرد: روزانه حداقل یک پزشک یا پرستار در قم به کرونا مبتلا می‌شود. در حال حاضر ۷۷۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قم بستری هستند که وضعیت ۱۵۷ تَن از آن‌ها وخیم است. ۱۱۳ تَن نیز در بخش‌ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان بستری شدند.

وی ترخیص ۹۹ تَن از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار تَن از بیمارانی که نتیجه آزمایش کرونای آن‌ها مثبت بود نیز جان خود را از دست دادند.

کد خبر 556738

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha