مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و خوزستان، ۸۰ کیلوگرم حشیش کشف شد.

حشیش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی عسکری گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، فردی در زمینه حمل و نقل مواد مخدر فعالیت دارد و به‌تازگی نیز مقدار قابل توجهی حشیش را از استان‌های مرزی کشور تهیه کرده است. همچنین وی تصمیم دارد محموله حشیش را به وسیله یک تریلی در پوشش شمش آهن به استان‌های مرکزی از جمله استان البرز انتقال دهد.

وی گفت: بلافاصله برای جلوگیری از پخش شدن مواد مخدر در استان‌های مسیر موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان اطلاع داده شد و ماموران با هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس البرز به محور اندیمشک-اهواز هدایت شدند و با رصد و پایش خودروهای عبوری، تریلر مورد نظر را شناسایی و توقیف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار کرد: در بازرسی از تریلر ۸۰ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در کفی خودرو و زیر شمش آهن جاسازی شده بود، کشف شد. در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه مواد کشف شده به مراجع قضایی ارسال شد.

کد خبر 556688

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha