دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
۰ نفر

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۵۷ هزار و ۹۶۰ کیلوگرم آرد از محتکران در ارومیه کشف و ضبط شد.

آرد احتکاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا بابایی با اشاره به اینکه در ۵ روز اخیر، یک هزار و ۶۴ مورد بازرسی از واحدهای پخت نان لواش ارومیه صورت گرفته، افزود: در این رابطه ۴ واحد انبار احتکار آرد یارانه‌ای، صنفی و صنعت کشف و پلمب شد.

وی اضافه کرد: از این انبارها بیش از ۲۳ تن آرد یارانه‌ای به ارزش ۲۵۸ میلیون ریال و حدود ۳۵ تن آرد صنفی و صنعتی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۹۱۸ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: پرونده‌ این تخلفات صنفی پس از تکمیل به مراجع مرتبط ارجاع شده تا مورد بررسی قرار گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: برای تأمین نان مورد نیاز مردم و ایجاد توازن در سطح عرضه، آردهای کشف شده بین نانوایان توزیع شد که نانوایان مشکلی در تأمین آرد برای پخت نان تا آخرین مشتری موجود در محل را نداشته باشند.

بابایی اضافه کرد: طرح نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در حوزه توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در حال اجرا بوده و با واحدهای صنفی که از عرضه کالا در بازار امتناع یا اقدام به احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم کنند، مطابق قانون نظام صنفی اعمال قانون خواهند شد.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی واحدهای صنفی توزیعی، خدماتی، فروشگاهی و غیره را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ و یا با مراجع حضوری با ما در میان بگذارند تا در کمترین فرصت ممکن مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 556658

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha