مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از اختصاص اعتبار ۷ میلیارد تومانی برای توسعه، تجهیز و بازسازی نیازهای ضروری مدارس این استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

نوسازی مدارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رشید قربانی با اشاره به روند توسعه و تعمیر مدارس کردستان به‌صورت مستمر در طول سال، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته این میزان اعتبار در اختیار اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان قرار گرفته و بحث هزینه آن از شهریور ماه آغاز شده و ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ضمن اشاره به وضعیت سرویس بهداشتی در مدارس این استان، گفت: ساماندهی هرچه سریع‌تر سرویس‌های بهداشتی در مدارس شهری و روستایی یکی از نیازهای لازم و ضروری است و به‌همین دلیل توجه به این بخش باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به نیاز جدی آموزش و پرورش استان کردستان به اعتبارات توسعه، تجهیز و تعمیر مدارس در استان، بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان استانی نسبت به این مهم توجهی جدی داشته باشند و اداره کل آموزش و پرورش را در راستای انجام رسالت‌های خود کمک کنند.

قربانی تلاش در راستای تأمین نیازهای مدارس کردستان را ضروری عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط کرونایی در استان، نیاز است که به‌صورت جدی نیازمندی‌های مدارس کردستان مورد توجه قرار گیرد و ما در این بخش از هیچ تلاشی در راستای رسیدگی به این مسائل پرهیز نخواهیم کرد.

وی به موضوع پیگیری انسداد مبادی بیسوادی در استان کردستان اشاره کرد و افزود: تلاش در راستای انسداد مبادی بیسوادی یکی از برنامه‌های دارای اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: فرهنگ سازی و ایجاد مشوق‌های لازم دو موضوع مهم برای انسداد مبادی بیسوادی در استان کردستان است و در این راستا آموزش و پرورش استان از تمامی ظرفیت‌ها و توان خود استفاده کرده است.

کد خبر 556409

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha