یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
۰ نفر

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از افتتاح فاز اول پالایشگاه پلدختر تا پایان آبان خبر داد.

پالایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حمیدرضا کاظمی به جلسات مشترک مجمع نمایندگان لرستان با نماینده ولی فقیه در لرستان اشاره کرد و گفت: این جلسات در راستای پیگیری و حل مسائل و مشکلات لرستان در دستور کار قرار گرفته است. الان هم برنامه داریم که با مسئولان ملی کشور نشست‌هایی را داشته باشیم و مطالبات استان را یک صدا با هم دنبال کنیم.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی، بیکاری، توسعه‌ای و… از گذشته‌های دور در شهرستان پلدختر، عنوان کرد: پلدختر فضای مطلوب فعالیت اقتصادی است، همچنین امنیت بسیار عالی برای سرمایه گذاری در این شهرستان وجود دارد.

کاظمی با تاکید بر اینکه ما به دنبال این هستیم که این شرایط مطلوب را برای سرمایه گذران تبیین کنیم، الان دولت توان اجرای برنامه‌های مهم اقتصادی، توسعه‌ای و یا تولیدی را ندارد و بیشتر به زیرساخت توجه دارد، گفت: در دور گذشته مجلس شورای اسلامی کلنگ پالایشگاه پلدختر را به زمین زدیم.

وی تصریح کرد: این پروژه چهار فاز دارد و اگر عملیاتی شود یک کار بسیار مهم و مؤثر در کل استان خواهد بود، برای اولین بار در لرستان توانسته‌ایم از وزارت نفت روزی پنج هزار بشکه خوراک بگیریم.

کد خبر 556399

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha