رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از آنچه کم‌کاری سازمان زیباسازی در بزرگداشت و اکران تصاویر محمدرضا شجریان در سطح شهر بیان کردند، به این سازمان تذکر دادند.

شوراي شهر تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ناهید خداکرمی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران، با تسلیت درگذشت محمدرضا شجریان، گفت: علاوه بر اندوه عمومی نسبت به درگذشت استاد شجریان، شاهد تفاوت و شکاف بین فرهنگ عمومی و رسمی کشور هستیم که نشان داد مردم چندین گام جلوتر از مسولان گام برمی‌دارند و خواسته‌هایشان گاه متفاوت از دستورالعمل‌های فرهنگ‌سازی رسانه ملی است.

وی با بیان اینکه شورای شهر تهران بر مبنای خواسته مردم تهران شکل گرفته است و در این شرایط پاسخگویی به عواطف و نیازهای شهروندان کمترین کار است، گفت: یادمان باشد که تبلیغات محیطی مناسبتی ضمن انعکاس رویکرد فرهنگی شهروندان می‌تواند الگوساز سبک زندگی باشد و انتظار می‌رفت شهرداری به فوریت و وسیع فضای عمومی پایتخت را با تصویر و صدای شجریان عطرآگین کند که متاسفانه شاهد تعلل و کم‌کاری در این حوزه هستیم که قبلا در مورد آیت‌الله صانعی نیز چنین اتفاقی رخ داده بود.

خداکرمی ادامه داد: شهر تهران متعلق به مردم است و پیرایش شهر هم بر اساس نیاز و علایق مردم باید توسط شهرداری انجام شود و برای تسکین آلام مردم تهران و بزرگداشت مقام این استاد آواز می‌بایست تصویر و صدای استاد در شهر پخش می‌شد نه اینکه تعداد معدودی بلیورد و صفحات برای تصویر وی انتخاب شود که بر همین اساس به شهردار تذکر می‌دهم تا برای جبران تعلل هر چه سریع‌تر، دستور نصب تبلیغات محیطی بر ایستگاه مترو و بیلبوردهای محیطی بزرگراهی را صادر کند.

این تذکر توسط هفت عضو شورای شهر دیگر نیز امضا و به هیات رئیسه تحویل داده شد. خداکرمی، میلانی، خلیل‌آبادی، میرلوحی، فراهانی، سالاری، حق‌شناس، آروین تذکر مذکور را امضا کرده‌اند.

کد خبر 556394
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha