۱۱ واحد مسکن مددجویان شامل ۶ واحد شهری و ۵ واحد روستایی عصر پنجشنبه با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در بیجار استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

مسکن مددجویان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در آیین بهره‌برداری از این واحدها در بیجار گفت: هزار واحد مسکن مددجویی در استان کردستان ظرف یک سال آینده ساخته می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد که سهمیه شهرستان بیجار ۸۰ واحد است. از این تعداد ۳۰ واحد مسکن مددجویی در شهر بیجار و ۵۰ واحد در سایر شهرها احداث و تحویل مددجویان کمیته امداد می‌شود. در زمینه اتمام و تکمیل نیاز مسکن در مناطق شهری استان کردستان، شهر بیجار جزو این طرح قرار دارد تا در سال ۱۴۰۰ نیاز مسکن مددجویی این شهر به‌کلی بر طرف شود.

واحدهای مسکن شهری مددجویان در ۳۲۰ متر مربع زمین و ۴۲۶ متر مربع زیربنا با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل کمک‌های سازمان برنامه و بودجه، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال مشارکت خیرین، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض کمیته امداد و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت مسکن ساخته و به متقاضیان اهدا شد.

کد خبر 555715

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha